Det er jo klart

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

324 visninger
9 svar
0 synes godt om
27. september 2009

oo

...at man er skruk, når man er moster til den her bøtte
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. september 2009

Betina88

Hvor er hun sø' ..

Ka' godt forstå du er skruk til hende her ,.,

Anmeld

27. september 2009

mariamiss6

nårh sikke en sød pige.... og så med rottehaler... det bliver sådan nogle ikke mindre charmerende af...

Anmeld

27. september 2009

oo

mariamiss6 skriver:

nårh sikke en sød pige.... og så med rottehaler... det bliver sådan nogle ikke mindre charmerende af...

bestemt ikke - og hvis man så kombinere det med at hun siger måster Trina og smiler med de der mellemrumsfortænder, så kan man jo ikke rigtig gøre noget

Anmeld

27. september 2009

mariamiss6

Tjuhl skriver:

bestemt ikke - og hvis man så kombinere det med at hun siger måster Trina og smiler med de der mellemrumsfortænder, så kan man jo ikke rigtig gøre noget

hahahahahah nej.... så er man solgt...

Min søsters førstefødte opdagede ret hurtigt at man ikke må tigge hele tiden, men man skal sige be om...

en dag stod jeg så ved køleskabet tror jeg, eller også havde hun fundet en bøtte slik. og så gjorde hun tegn til at ville have noget jo.....

"arrrh Mel......." jeg nåede ikke mere før Melina klappede hænderne sammen og slikkede sig om munden, mens hun kiggede intenst på det hun ville have, og sagde de fortryllede ord
"be' om Mamma" (mamma betød moster)

Og så kunne man jo ikke nægte hende det vel.....?

Anmeld

27. september 2009

oo

mariamiss6 skriver:

hahahahahah nej.... så er man solgt...

Min søsters førstefødte opdagede ret hurtigt at man ikke må tigge hele tiden, men man skal sige be om...

en dag stod jeg så ved køleskabet tror jeg, eller også havde hun fundet en bøtte slik. og så gjorde hun tegn til at ville have noget jo.....

"arrrh Mel......." jeg nåede ikke mere før Melina klappede hænderne sammen og slikkede sig om munden, mens hun kiggede intenst på det hun ville have, og sagde de fortryllede ord
"be' om Mamma" (mamma betød moster)

Og så kunne man jo ikke nægte hende det vel.....?

åååårh! nej, det kan man jo ikke!! det er skrækkeligt, men på den anden side så må man gerne forkæle helt uden grænser når man er moster
jeg kommer altid til at købe bøger med til Carla, selvom jeg jo overhovedet ikke syntes det er rigtigt at børn skal have gaver hele tiden - men så fortæller min søster, at hun om aftenen siger "Trina" til mine bøger og får dem læst højt og det er bare så dejligt at vide

Anmeld

27. september 2009

dorthemus

Jo hun er sørme sød  dejligt at I har hinanden...

Anmeld

27. september 2009

mariamiss6

Tjuhl skriver:

åååårh! nej, det kan man jo ikke!! det er skrækkeligt, men på den anden side så må man gerne forkæle helt uden grænser når man er moster
jeg kommer altid til at købe bøger med til Carla, selvom jeg jo overhovedet ikke syntes det er rigtigt at børn skal have gaver hele tiden - men så fortæller min søster, at hun om aftenen siger "Trina" til mine bøger og får dem læst højt og det er bare så dejligt at vide

hehe hvor sødt....

Anmeld

28. september 2009

oo

dorthemus skriver:

Jo hun er sørme sød  dejligt at I har hinanden...

ja superdejligt...og dejligt man må være moster, når man ikke må være mor

Anmeld

28. september 2009

dorthemus

Tjuhl skriver:

ja superdejligt...og dejligt man må være moster, når man ikke må være mor

Selvfølgelig blir du mor...din niece skal jo have en fætter/kusine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.