Svag positiv eller skyggestreg??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.281 visninger
13 svar
0 synes godt om
23. maj 2016

Anonym trådstarter

Jeg havde fik en sort, slimet blødning i lørdags som varede indtil tirsdag, blev ved med at have kvalme, lidt ømme bryster og murren i underlivet så tog denne test idag, og nu ved jeg ikke hvad jeg skal tro... Det er fra Lidl og har læst de ikke laver skyggestreger, men synes nu ikke den her er tydelig nok til at være positiv

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2016

Diosa85

Anonym skriver:

Jeg havde fik en sort, slimet blødning i lørdags som varede indtil tirsdag, blev ved med at have kvalme, lidt ømme bryster og murren i underlivet så tog denne test idag, og nu ved jeg ikke hvad jeg skal tro... Det er fra Lidl og har læst de ikke laver skyggestreger, men synes nu ikke den her er tydelig nok til at være positiv

Skyggestreg desværre

Anmeld Citér

23. maj 2016

Anonym trådstarter

Okay tak for svar undrer mig bare når jeg aldrig har fået en streg overhovedet på Lidl testene..

Anmeld Citér

23. maj 2016

Diosa85

Anonym skriver:

Okay tak for svar undrer mig bare når jeg aldrig har fået en streg overhovedet på Lidl testene..

De kan godt slå forskelligt ud. Men er du gået over tid? 

Anmeld Citér

23. maj 2016

Anonym trådstarter

Jeg begyndte at få noget sort, slimet blødning (hvis man kan kalde det dét), et par dage før forventet mens, og det varede 3-4 dages tid, det blev ikke kraftigt på noget tidspunkt, så er jo forbi der hvor jeg skulle have mens og det er derfor det undrer mig at jeg stadig har de "symptomer"  

Anmeld Citér

23. maj 2016

Anonym trådstarter

Har et billede mere her. Kan bedst selv se den i strakt arm, ikke for tæt på så kan mine øjne ikke rigtig fokusere 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

23. maj 2016

Diosa85

Anonym skriver:

Jeg begyndte at få noget sort, slimet blødning (hvis man kan kalde det dét), et par dage før forventet mens, og det varede 3-4 dages tid, det blev ikke kraftigt på noget tidspunkt, så er jo forbi der hvor jeg skulle have mens og det er derfor det undrer mig at jeg stadig har de "symptomer"  

Hmm det kan jeg godt se. Ens mens kan jo ændre sig og være underlig engang i mellem. Umiddelbart tænker jeg at jeg nok ville prøve en test fra apoteket om et par dage. Og hvis den stadig var negativ så ville jeg nok afvente næste mens eller kontakte lægen

Anmeld Citér

23. maj 2016

Lilott

Jeg havde også en svag blødning inden jeg skulle have haft mens - det var slet ikke frisk blod, men bare noget gammelt brunt. Jeg kunne så først teste positiv fem dage over forventet mens, og min termin er blevet fastlagt fire dage senere end det lægen udregnede. Min ægløsning har åbenbart lagt senere end de 14 dage før mens. 

Måske skal du vente et par dage og så teste igen Måske ligger din ægløsning lidt senere end du tror  

Anmeld Citér

23. maj 2016

Anonym trådstarter

Ja jeg tænker nemlig også at jeg kan have haft sen ægløsning, og det måske kan være implantationen jeg har mærket?? Hvor tidligt efter den kan man teste??

Anmeld Citér

23. maj 2016

MissTas

Anonym skriver:

Har et billede mere her. Kan bedst selv se den i strakt arm, ikke for tæt på så kan mine øjne ikke rigtig fokusere 

Kan ikke se en ekstra streg desværre .. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.