Har jeg misforstået noget? Boligstøtte

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

281 visninger
4 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
23. maj 2016

Anonym trådstarter

Fik post i sidste uge og mener da at de skulle gå ind i dag men det har de ikke gjort. Er det mig der misforstår brevet?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2016

loop

Anonym skriver:

Fik post i sidste uge og mener da at de skulle gå ind i dag men det har de ikke gjort. Er det mig der misforstår brevet?

Jeg læser at de effektuerer betalingen d. 23, og du vil derfor kunne se pengene i morgen, eller i overmorgen, på din konto.

Anmeld Citér

23. maj 2016

Anonym trådstarter

loop skriver:

Jeg læser at de effektuerer betalingen d. 23, og du vil derfor kunne se pengene i morgen, eller i overmorgen, på din konto.

Nå, okay jamen så er jeg da mere rolig....  synes jo allerede det er mange penge at undvære, når jeg ikke selv er skyld i at blive trukket. 

Anmeld Citér

23. maj 2016

Liv_86

Anonym skriver:

Ja pengene skal gå ind den 23. 

Lige en anden ting... Er det dit cpr nr der står øverst til højre i brevet? Det er nok ikke lige en god ide at lægge det på nette, da nogen mennesker udnytter sådanne oplysninger.

Anmeld Citér

23. maj 2016

Anonym trådstarter

Liv_86 skriver:

Ja pengene skal gå ind den 23. 

Lige en anden ting... Er det dit cpr nr der står øverst til højre i brevet? Det er nok ikke lige en god ide at lægge det på nette, da nogen mennesker udnytter sådanne oplysninger.

Argh for pokker. Synes ellers jeg havde tjekket efter men håber Staff hurtigt kommer på banen ØV ØV 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.