Fars dag gave

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

726 visninger
10 svar
3 synes godt om
23. maj 2016

Anonym trådstarter

Så nærmer Fars dag sig. Min egen dreng vælger selv noget at skulle købe til sin far men jeg vil også gerne købe noget til min kæreste (fra hans søn). Jeg vil gerne købe en oplevelse han han dele med sin søn på 5 år. Men er lidt blank på hvad der findes derude?? Helst noget på Sjælland - Aalborg kan også være en mulighed

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2016

Loa

Føler lige med - kunne også godt bruge inspiration til en fars dags gave  

Selvom jeg egentlig ikke synes det er nødvendigt når datteren stolt laver noget selv i SFO'en, men nu købte min mand også en ekstra gave fra hende til mig, så må jeg nok også hellere....

Anmeld Citér

27. maj 2016

StineW79

Profilbillede for StineW79

Jeg følger også lige med, da jeg i år er helt blank på hva han ska have Vh stine

Anmeld Citér

27. maj 2016

MHB

En tur i zoo, tivoli, den blå planet, øresundsakvariet e.l. bare med far og søn kunne vel være en mulighed? Ellers et museum med noget der interessere begge, teknisk museum eller planetariet? 

Anmeld Citér

27. maj 2016

GrønStjerne

Træklatring i parken ved Carlsberg er fantastisk til børn, det ville jeg tjekke

Ellers en tur i go-kart, eller leje kanoer sammen og tage en tur ned af Mølleåen (ved lyngby) hele familien.

Anmeld Citér

27. maj 2016

Troldemommi

Jeg har købt to seje t-shirts til min mand fra vores børn, den ene er blå med Supermand logoet på, han er jo vores supermand, på den anden står der Bazinga på, da det er fra hans ynglings serie 

Anmeld Citér

28. maj 2016

K&S

Anonym skriver:

Så nærmer Fars dag sig. Min egen dreng vælger selv noget at skulle købe til sin far men jeg vil også gerne købe noget til min kæreste (fra hans søn). Jeg vil gerne købe en oplevelse han han dele med sin søn på 5 år. Men er lidt blank på hvad der findes derude?? Helst noget på Sjælland - Aalborg kan også være en mulighed

Her får han noget grill tilbehør + en picnic med mig og sønnen til Faxe Kalkbrud, han er vild med natur :-) 

Han har fødselsdag i morgen, hvor han får gavekort til grill og andet tilbehør :-) 

Anmeld Citér

28. maj 2016

StineW79

Profilbillede for StineW79
Troldemommi skriver:

Jeg har købt to seje t-shirts til min mand fra vores børn, den ene er blå med Supermand logoet på, han er jo vores supermand, på den anden står der Bazinga på, da det er fra hans ynglings serie 

Hvor har du købt t-shirts henne?? Vh stine

Anmeld Citér

28. maj 2016

Troldemommi

StineW79 skriver:

Hvor har du købt t-shirts henne?? Vh stine

Shirtstore.dk ��

Anmeld Citér

28. maj 2016

Troldemommi

Troldemommi skriver:

Shirtstore.dk ��

Men pas på, der er mange fede t-shirts og det løber hurtigt up med fragt ��

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.