Hvornår begyndte dit barn at lugte af sved.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvornår begyndte dit barn at lugte af sved.

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

8.255 visninger
9 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
22. maj 2016

Anonym trådstarter

Da mit barn på 9,5 er begyndt at lugte af sved og er letter overvægtig. 

Så er jeg nysgerrig efter at vide om det er normalt at det allerede starter der.

I må meget gerne skrive hvad i har svaret og om jeres barn, har været overvægtig,normalt  eller undervægtig. 

Der kan anvendes anonyme svar.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. maj 2016

Anonym

Min datter begyndte at lugte af sved da hun var omkring 9 år... Så meget at en roll on var nødvendig...

Hun er høj og tynd, så det har intet med overvægten at gøre... Men hormonerne der så små begynder at røre på sig... Udover lugten af sved er der begyndende bryster, hår på ben, bumser, og lidt hår de private steder i en alder af 10 år.... Kusinen fik samme ting på samme tid, men også menstruation som 9 årig 

Anmeld Citér

22. maj 2016

loop

Anonym skriver:

Da mit barn på 9,5 er begyndt at lugte af sved og er letter overvægtig. 

Så er jeg nysgerrig efter at vide om det er normalt at det allerede starter der.

I må meget gerne skrive hvad i har svaret og om jeres barn, har været overvægtig,normalt  eller undervægtig. 

Der kan anvendes anonyme svar.

Jeg har to drenge over på 15 og 16. Jeg har aldrig oplevet at de har lugtet. Jeg har oplevet deres venner har gjort i forbindelse med sport.

Jeg har en pige på snart 10. Hun lugter heller ikke.

Anmeld Citér

22. maj 2016

loop

De er alle tre slanke/normalvægtige.

Anmeld Citér

22. maj 2016

lineog4

Min datter er 13 og meget udviklet, men har aldrig tænkt over hun lugtede af sved - af mens jo, men ikke smed. 

Hun er vel normal vægtig til den tynde side. 

Min dreng på 8 snart 9 kan svede men det lugter ikke - det kan hans fødder dog  han er normal men sådan rigtig normal ikke til den tynde side

Anmeld Citér

22. maj 2016

Anonym

Min datter på 12 lugter heller ikke. Hun er ellers udviklet med bryster og hår visse steder. Men jeg ved ikke om det har noget og gøre med at hun vokser sig selv næsten over alt da hun hader hår på kroppen. Hun har ikke fået sin mens endnu og går i bad 3 gange om ugen. 

Anmeld Citér

22. maj 2016

Anonym

Anonym skriver:

Min datter på 12 lugter heller ikke. Hun er ellers udviklet med bryster og hår visse steder. Men jeg ved ikke om det har noget og gøre med at hun vokser sig selv næsten over alt da hun hader hår på kroppen. Hun har ikke fået sin mens endnu og går i bad 3 gange om ugen. 

Altså vokser hun arme og ben og mere intime steder??

Anmeld Citér

22. maj 2016

Anonym

Min datter på 9,5 begyndte at lugte af sved da hun var 8. Hun er slank. Hun går i bad 3-4 gange om ugen og bruger deo. 

Anmeld Citér

23. maj 2016

Anonym

Anonym skriver:

Altså vokser hun arme og ben og mere intime steder??

Ja. Armhuler og ben dog ikke dernede you know. Hun er mørkhårede og derfor er hårene mere tydlige. Hun er bange for at blive drillet da hun har fået et par bemærkninger fra pigerne i klassen. Nu vokser hun en gang om måneden eller hver 5 uge. Samtidigt med at der bliver mindre og mindre hår. 

Anmeld Citér

24. maj 2016

Bombo

Min søn på 6 kan lugte meget af sved. Men han har parfumeallergi, og bruger parfumefrit shampoo. Dog går han i bad dagligt 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.