Ufatteligt mange symptomer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

570 visninger
5 svar
3 synes godt om
22. maj 2016

Mimsa

Hejsa!
Sagen er den, at jeg har haft sindssygt ømme samt stive brystvorter siden tirsdag. Mine brystvorter har skiftet til en mere brunlig farve og selve vorten er blevet meget mørkerød. Ud over det, er mit bryst blevet meget mere fyldigt?

Jeg kan mærke at der sker ting og sager i mit underliv, en slags menstruationslignende smerter? Jeg har virkelig ondt i min lænd og jeg har meget ofte kvalme om aftenen og tidlig morgen (vågner ved en 4-tiden og har det dårligt). Min udflåd er blevet slimet/cremet i konsistensen og har en gullig-hvid farve yes Ja også er jeg meget oppustet og tisser hele tiden?

Jeg tog en test i tirsdags (alt for tidligt, men var i tvivl med henblik på ÆL-teste). Og den blev positiv med farve i efter 15 minutter (ved godt jeg ikke skulle kigge, men kunne simpelthen ikke lade være!) 

Min menstruation var 5 dage forsinket denne måned (fik den d. 2 maj).. Så umiddelbart havde jeg ægløsning omkring d.15/16 maj?
Mit spørgsmål er så bare, kan det virkelig være rigtigt, at jeg kan have det sådan her så tidligt?

Er ved at gå ud af mit gode skind og har lyst til at teste hele tiden ​

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. maj 2016

Mimsa

Slet ingen??

Anmeld Citér

22. maj 2016

rytteriet

5 dage over tid så burde testen være tydelig positiv. 

Anmeld Citér

4. juni 2016

K1807

Hej, og undskyld jeg bare lige hopper ind på dit opslag :-) blev helt nysgerrig efter, om din test viste positiv, og du er gravid?  For jeg har samme symptomer, men ingen ømme bryster. Og er også ved at blive utålmodig  håber du kan svare! Og krydser selvfølgelig fingre for, at du er gravid

Anmeld Citér

4. juni 2016

Mimsa

K1807 skriver:

Hej, og undskyld jeg bare lige hopper ind på dit opslag :-) blev helt nysgerrig efter, om din test viste positiv, og du er gravid?  For jeg har samme symptomer, men ingen ømme bryster. Og er også ved at blive utålmodig  håber du kan svare! Og krydser selvfølgelig fingre for, at du er gravid

Ja, jeg er gravid 

Anmeld Citér

5. juni 2016

K1807

Mimsa skriver:

Ja, jeg er gravid 

Tillykke! 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.