Hejsa!
Sagen er den, at jeg har haft sindssygt ømme samt stive brystvorter siden tirsdag. Mine brystvorter har skiftet til en mere brunlig farve og selve vorten er blevet meget mørkerød. Ud over det, er mit bryst blevet meget mere fyldigt?
Jeg kan mærke at der sker ting og sager i mit underliv, en slags menstruationslignende smerter? Jeg har virkelig ondt i min lænd og jeg har meget ofte kvalme om aftenen og tidlig morgen (vågner ved en 4-tiden og har det dårligt). Min udflåd er blevet slimet/cremet i konsistensen og har en gullig-hvid farve yes Ja også er jeg meget oppustet og tisser hele tiden?
Jeg tog en test i tirsdags (alt for tidligt, men var i tvivl med henblik på ÆL-teste). Og den blev positiv med farve i efter 15 minutter (ved godt jeg ikke skulle kigge, men kunne simpelthen ikke lade være!) 
Min menstruation var 5 dage forsinket denne måned (fik den d. 2 maj).. Så umiddelbart havde jeg ægløsning omkring d.15/16 maj?
Mit spørgsmål er så bare, kan det virkelig være rigtigt, at jeg kan have det sådan her så tidligt?
Er ved at gå ud af mit gode skind og har lyst til at teste hele tiden 
Anmeld
Citér