Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Godaften damer/piger. - Synes ikke helt rigtigt at jeg kan finde rundt i det længere så der kommer lige en lidt lang smøre .. Jeg stoppede på mine p-piller setember 2015 da min læge fortalte mig at jeg havde cyster på den ene æggestok og dermed ikke ville have jeg tog dem . Han havde ganske ret - en kæmpe cyste på min højre æggeleder . Jeg fik så både cysten og den ene æggeleder fjernet D 5 April 2016 -.
Sammentid med at lægen som opererede mig fortalte mig at de havde kigget på den anden æggeleder også når nu de var inde. Den så desværre ikke godt ud . Jeg fik min mens D 7 ( 2 dage efter operation ) som var rigtig kraftig at både tampon og bind ikke var nok.. Dagene går, vi har sex hver 3 dag plus minus.. Dagene går og det bliver D 7 Maj......- ingen mens..... D 10 maj, stadig ingen mens og heller ingen smerter op til... D 15 maj begynder jeg så at få ( sorry ) brunt udflåd - så lidt at det kun ses når jeg har tørt mig efter tissebesøg og idag D 22 har jeg det stadigvæk... Jeg tog en test igår morges hvor den blev positiv MEN efter tid. ( vedhæfter billede når jeg kommer til min mobil ). Hmmm hvad sker der?! Jeg har siden min første scanning af æggestokke/æggeledere fået afvide at de ikke mente at jeg kunne blive gravid uden hjælp.... Jeg er ikke i hormon behandling ENDNU . Og tidligere idag, fik jeg svar fra sygehuset af analyse af æggeledere hvor min læge skriver at jeg har en del sammenvoksninger i den anden æggeleder og at jeg skal ind til ny scanning for at få kontrast væske sprøjtet ind så vi kan se om der er passage nok..ellers skal den også fjernes .. Hvad ville i tænke i mit sted ?? Jeg HÅBER selvfølgelig at den er positiv da jeg stadig ikke har fået min mens
Tak fordi du ville læse mit opslag
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hermed billede af min test.
Lowlow skriver: Hermed billede af min test.
Hmm...ja hvad tænker jeg? Jeg tænker, at en test der er positiv efter tid er ugyldig, men samtidig så er det da underligt at mens udebliver. Krydser fingre for dig og håber du laver en positiv test indenfor tid om en dag eller to
"Anarkisten" skriver: Hmm...ja hvad tænker jeg? Jeg tænker, at en test der er positiv efter tid er ugyldig, men samtidig så er det da underligt at mens udebliver. Krydser fingre for dig og håber du laver en positiv test indenfor tid om en dag eller to
Det er også det som jeg synes er ret underligt .
Men jeg tænker også at der ikke skal komme en lyserød streg hvis der ikke er hcg?
Altså uanset om stregen kommer før eller efter tiden, burde der ikke komme streg x2 hvis der ikke er hcg?
Synes destregen er dor tydelig til at vlre negativ. Måske du liiiige skal snakke med dem om det, inde. De skal ind og pille ved noget
xStinepigen skriver: Synes destregen er dor tydelig til at vlre negativ. Måske du liiiige skal snakke med dem om det, inde. De skal ind og pille ved noget
Jeg fortæller dem inde til scanning D 23 Juni hvad udfaldet er, bare rolig !
Har idag fået en bragende negativ test
Lowlow skriver: Har idag fået en bragende negativ test
Øv altså kig aldrig på en valmed test efter tid. Den har det med at blive positiv efter tid. Har jeg prøvet 3 gange uden at være gravid. Så smid dem væk efter 5 min og test igen nogle dage efter. Ingen grund til at få falske forhåbninger
Det var ikke en valmed test
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128