Vejen/Kolding

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.429 visninger
3 svar
0 synes godt om
22. maj 2016

Snevejr84

Vi skal snart igang med at planlægge dåb for lillepigen. Da vi er tilflytter mangler jeg inspration til gode steder i nærheden af vejen/Kolding til af holde det. Evt på en cafe eller i et lokale håber der er nogen der kan hjælpe. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. maj 2016

gokkelok

Der er f.eks. Hovborg kro, det er rigtig godt, ellers er der virkelig mange forsamlingshuse rundt om Vejen i de små byer. Skibelund krat hotel er også godt, og dejlig natur rundt om. Golfklubben i Læborg er det også muligt.

Jeg bor selv i Vejen. Vi holdet festen i haven, men fik mad fra Markedsrestautationen i Brørup. Det er altid godt. 

Sikkert mange andre steder også, men lige dem jeg kunne komme i tanke om ��

Anmeld Citér

22. maj 2016

Rosin

Vores yngste datter blev døbt i Vejen kirke. Så kørte vi til Hotel Legoland og spiste efterfulgt af en tur i Legoland. Vi fik indgangen til gæsterne gratis - det er vist noget med hvilket og hvor meget mad man bestiller. Kan helt sikkert anbefales hvis der skal børn med. 

Et andet alternativ (udover de allerede nævnte) er idrætscenteret... Der var nogle i min mødregruppe som valgte den løsning  

Anmeld Citér

23. maj 2016

Snevejr84

gokkelok skriver:

Der er f.eks. Hovborg kro, det er rigtig godt, ellers er der virkelig mange forsamlingshuse rundt om Vejen i de små byer. Skibelund krat hotel er også godt, og dejlig natur rundt om. Golfklubben i Læborg er det også muligt.

Jeg bor selv i Vejen. Vi holdet festen i haven, men fik mad fra Markedsrestautationen i Brørup. Det er altid godt. 

Sikkert mange andre steder også, men lige dem jeg kunne komme i tanke om ��

Tak for svar jeg vil lige kigge omkring. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.