Hjælp..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

225 visninger
1 svar
0 synes godt om
22. maj 2016

Bønnespire

Hej alle, håber der er nogle der har nogle erfaringer eller gode råd?? 

Jeg har ikke været på p-piller i over et år, mine cyklusser ligger regelmæssigt på 6 uger, jeg får ret kraftige blødninger med frisk blod (man er ikke i tvivl om mensen).

Denne cyklus har så været ret så underlig.. Jeg begyndte 1-2 ugers tid før min forventede mens at få rigtig ømme bryster, ikke bare brystvorterne men hele brystet, mit brystvæv hævede simpelthen og gjorde rigtig ondt, det har jeg ikke oplevet før.. Oveni det fik jeg kvalme, den var der hele dagen og blev rigtig slem hvis jeg ikke spiste, men samtidig kunne jeg heller ikke spise ret meget før end så kom den bragende igen, det har jeg heller ikke prøvet før. Hovedpine har jeg pludselig haft meget af, hver dag fra jeg slog øjnene op om morgenen.. Har været mere sløv og træt men det har jeg tænkt kunne være varmen.. Jeg havde selvfølgelig et håb om at det var en baby i maven, men så kom mens dag og fik det jeg til at starte med troede var mens, det har været en meget mildere blødning og kun med sort blod, altså gammelt blod.. Det har været sådan noget slimet/klistret noget (undskyld detaljer), men frisk blod er jo mere flydende... Det var det første jeg tænkte var underligt, mine ømme bryster begyndte faktisk at gå væk da jeg fik denne blødning men er nu kommet tilbage (min mens startede lørdag den 14/5 og stoppede omkring tirsdag igen), har hele tiden haft kvalme og hovedpine, tænkte ellers at det ville gå væk når mensen var slut, men det har været der ligeså meget og er der stadig... Jeg var ved lægen torsdag og hun ville gerne lave en urintest pga de ømme bryster, men efter 1 min sagde hun at den var negativ og smed den ud, tænker bare at kan en streg ikke godt komme lidt senere?? Altså bare indenfor 5 min?? Jeg ville rigtig gerne have en blodprøve for tror ikke jeg kan slappe helt af før end jeg har fået sådan en... 

Jeg er så begyndt at tænke at hvad nu hvis min ÆL har ligget senere end jeg troede og den blødning kunne være implantationsblødning? Men så burde jeg jo ikke have fået de gener så tidligt som jeg gjorde jo... Jeg er meget forvirret og ved ikke rigtig hvad jeg skal gøre eller tænke, der er bare noget i mig som siger at tingene ikke er som de skal være.. Og det er nu altså ikke fordi jeg går og bilder mig ting ind, normalt når min mens har været der er det ligesom bare det, så ved jeg at jeg ikke er gravid og så prøver vi jo bare igen. Vi har den holdning at det sker når det sker, vi er unge og har ikke travlt men denne gang ved jeg virkelig ikke hvad jeg skal gøre...  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. maj 2016

Bønnespire

Nå ja, glemte lige at tilføje at det der undrer mig også er at jeg stadig har "murren" i underlivet, altså det føles som om jeg skal til at have mens... Og i fredags var vi til fødselsdag og jeg drak kun 2 cidere men følte jeg havde drukket mig mega stiv, så dårligt fik jeg det... 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.