Hvor meget sex..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.008 visninger
5 svar
0 synes godt om
22. maj 2016

Anonym trådstarter

Hejsa :-) 

Et lille spørgsmål. Min kæreste og jeg har taget skridtet og vil gerne have børn efter 6 år sammen.. Jeg har ikke været på p-piller i 3 år, men det var simpelthen pga jeg ikke kunne tåle dem. Vi har et sex liv men vi "humper" ikke hinanden 24/7 vi har sex 4-5 gange om måneden og det er okay, men hvor store er chancen for at blive gravid? Jeg har læst man skal have sex hver anden dag for der er en god chance. Vi vil sikkert også have mere sex nu vores drøm er børn. Men hvad siger i?:-) 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. maj 2016

Spirrevip

Sådan var vi også før. En gang eller to om ugen var fint for mig. Nu har vi sex hver dag i min fertile periode, og hver 2/3 dag ellers, simpelthen fordi vi begge er så opsatte på det 

Og så har jeg også fået vækket noget i mig, så jeg nyder den ekstra intimitet rigtig meget. 

Anmeld Citér

22. maj 2016

ninibadini

I princippet er et enkelt veltimet samleje jo nok for graviditet. Hvis I ikke så tit har samleje, vil det være en ide at holde øje med hvornår du har ægløsning og så prøve at have samleje et par dage før, dagen for ægløsning og dagen efter. Det er ikke sikkert at det altid bliver lige romantisk når man planlægger baby. Jeg kan huske da jeg blev gravid med min søn, der havde jeg en positiv ægløsningstest om morgenen hvor vi måtte aflive vores kat om eftermiddagen. Vi var ikke i ret godt humør nogle af os, men 'vi tog én for holdet' og havde samleje om aftenen og så blev jeg altså gravid. Men der kan også være noget sjovt i det, og fordi man har et mål med det, kan man godt sætte sig op til at have sex oftere

Anmeld Citér

22. maj 2016

B&J

Da jeg blev gravid havde vi sex max 6-8 gange om måneden 

Anmeld Citér

22. maj 2016

Babilooo

Ja man kan godt blive gravid ved et samleje. 

Dog har samtlige fertilitetslægen jeg har talt med, sagt at hyppigheden har meget at sige og at folk ofte undervurderer mængden af sex, som man gerne skal have. Jeg fik at vide at en gang om dagen eller hver anden dag er bedst.

det lyder måske af meget når man er vant til et par gange om måneden.. Men sex skaber lyst til mere sex ... Ofte

Anmeld Citér

22. maj 2016

Jones2328

Jeg smed pillerne fik min mens 2 dage efter som vanlig.. Da min mens stoppede havde vi sex max 3 gange og jeg testede positiv da min mens udeblev så ja man kan sagtens blive gravid ved få samleje 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.