hf fagpakken pædagog

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.394 visninger
11 svar
1 synes godt om
22. maj 2016

frkanonym

hej piger.

er der nogen herinde, der har taget hf fagpakken, der giver adgang til pædagog seminaret?

man skal ikke have hue på, når den er gennemført, skal man? 

er den hård at komme igennem? er det nemmere at komme på seminaret med den?

vil i anbefale den som e-learning eller almindelig skole?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. maj 2016

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
frkanonym skriver:

hej piger.

er der nogen herinde, der har taget hf fagpakken, der giver adgang til pædagog seminaret?

Jeg har ikke fagpakken, men er ved at tage en fuld hf på enkeltfag. Så jeg kan hjælpe med nogle af spørgsmålene

Du får ikke hue på med mindre du ender med at have en fuld hf.

Om du tager den som fjernstudie eller almindelig kommer rigtig meget an på dig som person.  Det kræver rigtig meget selv disciplin og struktur at læse fjernstudie. Jeg har i år haft 2 fag på fjernstudie og 2 på alm. Det fungerede kun fordi jeg allerede har haft de to fag fra start til slut  (bare ikke eksamen) og derfor allerede kendte stoffet.

Men andre fungerer det fint for selvom de ikke kender stoffet før

Anmeld Citér

22. maj 2016

God-mor

frkanonym skriver:

hej piger.

Jeg har den ikke endnu, men jeg er tilmeldt pædagog fagpakken august 16, da jeg længe har drømt om at blive pædagog. Du kan søge ind på kvote 2, men fagpakken og det er ikke sikkert du kommer ind første gang, men ind skal du nok komme på et tidspunkt. Det var det jeg fik at vide. Jeg skal have 3 fag på fjernstudie og 1 mødefag (engelsk). Held og lykke :-)

Anmeld Citér

22. maj 2016

Love2

frkanonym skriver:

hej piger.

Hej. 

Jeg tog pædagogen pakke sidste år, du kan søge på kvote 2 med den uddannelse  

du kan sagtens få hue, man bestemmer selv om man vil have det. 

Jeg syntes personligt ikke at det var hårdt med at studere, der er meget lektier. 

Anmeld Citér

22. maj 2016

frkanonym

MummiT skriver:

Jeg har ikke fagpakken, men er ved at tage en fuld hf på enkeltfag. Så jeg kan hjælpe med nogle af spørgsmålene

Du får ikke hue på med mindre du ender med at have en fuld hf.

Om du tager den som fjernstudie eller almindelig kommer rigtig meget an på dig som person.  Det kræver rigtig meget selv disciplin og struktur at læse fjernstudie. Jeg har i år haft 2 fag på fjernstudie og 2 på alm. Det fungerede kun fordi jeg allerede har haft de to fag fra start til slut  (bare ikke eksamen) og derfor allerede kendte stoffet.

Men andre fungerer det fint for selvom de ikke kender stoffet før

jeg har ret meget selv disciplin.

jeg har to år på htx  (var så dum at droppe ud ), så jeg kender nok også det meste af stoffet - dog ikke psykologi.

jeg tænkte, om man evt kunne have et deltidsarbejde ved siden af selv studie. evt 30 timer om ugen. jeg er under egu, og får derfor ikke su, og skal ikke tænke på, hvor meget jeg tjener ved siden af

Anmeld Citér

22. maj 2016

frkanonym

God-mor skriver:

Jeg har den ikke endnu, men jeg er tilmeldt pædagog fagpakken august 16, da jeg længe har drømt om at blive pædagog. Du kan søge ind på kvote 2, men fagpakken og det er ikke sikkert du kommer ind første gang, men ind skal du nok komme på et tidspunkt. Det var det jeg fik at vide. Jeg skal have 3 fag på fjernstudie og 1 mødefag (engelsk). Held og lykke :-)

jeg er tilmeldt hele fagpakken til pædagog august 16. var mere, om jeg kunne ændre det til e-learning . og høre andres erfaringer med det. hvor skal du gå i skole henne?

Anmeld Citér

22. maj 2016

frkanonym

Love2 skriver:

Hej. 

Jeg tog pædagogen pakke sidste år, du kan søge på kvote 2 med den uddannelse  

du kan sagtens få hue, man bestemmer selv om man vil have det. 

Jeg syntes personligt ikke at det var hårdt med at studere, der er meget lektier. 

fik du hue på? hvor mange i din klasse fik hue på?

mange lektier klarer jeg fint - har noget af htx bag mig

Anmeld Citér

22. maj 2016

Spirrevip

fik du hue på? hvor mange i din klasse fik hue på?

mange lektier klarer jeg fint - har noget af htx bag mig

Der er ingen hue medmindre man får en fuld hf. Min mor tog den for et år siden og jeg har selv kigget på den. Går nu på hf-enkeltfag og jeg ender ud med en fuld hf og hue. Ellers er der ingen hue 

Min mor kom ind til februar i stedet for august på pædagog seminaret, og hun havde også en del erhvervserfaring. 5 ud 19 kom slet ikke ind i denne omgang, fordi de ingen erfaring havde 

Anmeld Citér

22. maj 2016

frkanonym

Spirrevip skriver:

Der er ingen hue medmindre man får en fuld hf. Min mor tog den for et år siden og jeg har selv kigget på den. Går nu på hf-enkeltfag og jeg ender ud med en fuld hf og hue. Ellers er der ingen hue 

Min mor kom ind til februar i stedet for august på pædagog seminaret, og hun havde også en del erhvervserfaring. 5 ud 19 kom slet ikke ind i denne omgang, fordi de ingen erfaring havde 

Hold da op hårde odds, man er oppe imod.

jeg har kun arbejdet i en børnehave i et år nu.

jeg tænkte på selvstudie, så jeg kunne få et evt medarbejder job ved siden af, eller tilkaldevikar netop for at få erfaring. 

Anmeld Citér

22. maj 2016

God-mor

frkanonym skriver:

jeg er tilmeldt hele fagpakken til pædagog august 16. var mere, om jeg kunne ændre det til e-learning . og høre andres erfaringer med det. hvor skal du gå i skole henne?

I Næstved. Du kan godt nå at ændre nogle fag til E-learning er jeg sikker på.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.