Ingen sæd?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

654 visninger
1 svar
0 synes godt om
22. maj 2016

Miss Malle

Min kæreste og jeg er i gang med projekt baby på 2. måned. Sidste måned havde vi sex hver dag - nogle gange flere gange om dagen, men vi opdagede her at det måske var for meget, da det ikke var hver dag han fik udløsning, selvom han stadig fik orgasme.. Denne måned har vi holdt pause på 2-3 dage i mellem hver "omgang" for at se om det hjalp, men han har kun fået udløsning en enkelt gang... Det er meget frustrerende, for det bliver man jo ikke særlig gravid af...  

Er der nogle der har været ude for det samme?? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. maj 2016

serinasmor

Miss Malle skriver:

Min kæreste og jeg er i gang med projekt baby på 2. måned. Sidste måned havde vi sex hver dag - nogle gange flere gange om dagen, men vi opdagede her at det måske var for meget, da det ikke var hver dag han fik udløsning, selvom han stadig fik orgasme.. Denne måned har vi holdt pause på 2-3 dage i mellem hver "omgang" for at se om det hjalp, men han har kun fået udløsning en enkelt gang... Det er meget frustrerende, for det bliver man jo ikke særlig gravid af...  

Er der nogle der har været ude for det samme?? 

At han ikke får udløsning flere gange om dagen forhindrer ikke graviditet... De udløsninger han har fået var vel inden i dig?  Så er der rigelig chance 

Eksperter anbefaler sex hver  anden dag for optimale chancer for graviditet  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.