Gave til manden... hjælp..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

422 visninger
12 svar
3 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
22. maj 2016

Anonym trådstarter

Hej søde mennesker

Nu er det sådan at min mand og jeg har bryllupsdag lige snart.

Jeg er lidt i vildrede over hvad jeg skal give ham. Jeg har tænkt på et watch winder (urbevæger), men synes ikke jeg kan finde nogle fede og vil ikke bruge 2000-3000 på dem hvis det så ikke falder i hans smag.

Så har jeg tænkt på at se om jeg kunne finde en billig ferie. (Det plejer at være ham der betaler ferier, da han tjener meget mere en jeg,) så det blev mig der kunne betale en ferie.

Så har jeg også tænkt på at tage ham med ud og lave noget han gerne vil. Så som at køre en fed bil eller andet drengerøvs.

Kom meget gerne med jeres bud på andre gaver. 

Jeg ser frem til at høre fra jer 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. maj 2016

Morjanne76

Måske nogle boudoir billeder af dig. 

Anmeld Citér

22. maj 2016

Anonym trådstarter

Morjanne76 skriver:

Måske nogle boudoir billeder af dig. 

Jeg kan ikke rigtig nå at få lavet nogle billeder. Men havde godt tænkt på det allerede sidste år 

Anmeld Citér

22. maj 2016

Diosa85

Anonym skriver:

Hej søde mennesker

Nu er det sådan at min mand og jeg har bryllupsdag lige snart.

Jeg er lidt i vildrede over hvad jeg skal give ham. Jeg har tænkt på et watch winder (urbevæger), men synes ikke jeg kan finde nogle fede og vil ikke bruge 2000-3000 på dem hvis det så ikke falder i hans smag.

Så har jeg tænkt på at se om jeg kunne finde en billig ferie. (Det plejer at være ham der betaler ferier, da han tjener meget mere en jeg,) så det blev mig der kunne betale en ferie.

Så har jeg også tænkt på at tage ham med ud og lave noget han gerne vil. Så som at køre en fed bil eller andet drengerøvs.

Kom meget gerne med jeres bud på andre gaver. 

Jeg ser frem til at høre fra jer 

Nu ved jeg ikke hvor i bor henne. Men evt en helikopter tur over Kbh. Eller en ballon tur.

Anmeld Citér

22. maj 2016

Anonym trådstarter

Diosa85 skriver:

Nu ved jeg ikke hvor i bor henne. Men evt en helikopter tur over Kbh. Eller en ballon tur.

Det kunne sagtens være en mulighed. Kender du til nogle gode steder?

Anmeld Citér

22. maj 2016

Diosa85

Anonym skriver:

Det kunne sagtens være en mulighed. Kender du til nogle gode steder?

Man kan få de der smart boxe i boghandlere blandt andet. Der er ihvertfald til helikopter turen. Så kommer man indover hele København

Anmeld Citér

22. maj 2016

Anonym trådstarter

Diosa85 skriver:

Man kan få de der smart boxe i boghandlere blandt andet. Der er ihvertfald til helikopter turen. Så kommer man indover hele København

Ok tak. Dem må jeg kigge lidt på

Anmeld Citér

22. maj 2016

Diosa85

Anonym skriver:

Ok tak. Dem må jeg kigge lidt på

Kan lige prøve og se om jeg kan huske hvad dets hjemmeside hedder og sende dig et link 

Anmeld Citér

22. maj 2016

Diosa85

Det er link til alle deres action events. Der er mange forskellige som måske kunne være sjovt for din mand 

Anmeld Citér

22. maj 2016

Anonym trådstarter

Diosa85 skriver:

Kan lige prøve og se om jeg kan huske hvad dets hjemmeside hedder og sende dig et link 

Det må du meget gerne, tak ��

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.