Vil da lige dele min glæde med jer - er stadig helt rørt!
I dag fik jeg mine første fødselsdagsgaver selv om det først er på onsdag, fordi min mor ikke kan være der den dag

Min dejlige mor gav mig
1.en luftlampe med æteriske olier med duft af green tea
2. en elektrisk appelsinpresser - pefekt når jeg spiser / drikker appelsiner HELE tiden
3. EN 50 MINUTTERS FULL BODY CHOKOLADEMASSAGE på min fødselsdag i Den Japanske Have

YES!!! Jeg glæder mig helt vildt - har aldrig fået en massage før,, og trænger bare SÅ meget til at blive løsnet op siden jeg fik de dumme kramper i nakke og ryg!!!
Derefter havde hun fundet de 4 kasser frem med ting hun har gemt siden jeg var barn. Jeg har aldrig set dem før - vidste ikke engang at de fandtes, men der lå 100vis af tegninger, historier jeg har skrevet, breve og sedler jeg har fået og skrevet, min dåbskjole, mit babytæppe, mine første dansesko, mine forældres bryllupsbilleder, smykker jeg fik i dåbsgave og arvede fra min mormor, en tallerken jeg har malet, et videobånd fra min første klassefest og meget mere - er det ikke FANTASTISK????
EEEEEELSKER min søde mor! OG min dejlige søster som havde lavet flere hundrede stykker sushi til mig og gæsterne

Er stadig HELT rørt til tårer!!! Min mor er simpelthen fantastisk

KH
Rosa - tudeprinsesse
Anmeld