Tidlige Fødselsdagsgaver fra mor :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

413 visninger
8 svar
0 synes godt om
27. september 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Vil da lige dele min glæde med jer - er stadig helt rørt!
I dag fik jeg mine første fødselsdagsgaver selv om det først er på onsdag, fordi min mor ikke kan være der den dag

Min dejlige mor gav mig
1.en luftlampe med æteriske olier med duft af green tea

2. en elektrisk appelsinpresser - pefekt når jeg spiser / drikker appelsiner HELE tiden

3. EN 50 MINUTTERS FULL BODY CHOKOLADEMASSAGE på min fødselsdag i Den Japanske Have YES!!! Jeg glæder mig helt vildt - har aldrig fået en massage før,, og trænger bare SÅ meget til at blive løsnet op siden jeg fik de dumme kramper i nakke og ryg!!!

Derefter havde hun fundet de 4 kasser frem med ting hun har gemt siden jeg var barn. Jeg har aldrig set dem før - vidste ikke engang at de fandtes, men der lå 100vis af tegninger, historier jeg har skrevet, breve og sedler jeg har fået og skrevet, min dåbskjole, mit babytæppe, mine første dansesko, mine forældres bryllupsbilleder, smykker jeg fik i dåbsgave og arvede fra min mormor, en tallerken jeg har malet, et videobånd fra min første klassefest og meget mere - er det ikke FANTASTISK????

EEEEEELSKER min søde mor! OG min dejlige søster som havde lavet flere hundrede stykker sushi til mig og gæsterne Er stadig HELT rørt til tårer!!! Min mor er simpelthen fantastisk

KH
Rosa - tudeprinsesse

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. september 2009

linemus

Sikke en skøn før-fødselsdagsgave Du lyder til at have en dejlig mor. Det må have været så sjovt at kigge i alle kasserne

Hvad er en chokolademassage?? Det må jeg simpelthen vide.

- Line

Anmeld

27. september 2009

Diana...

Hold da op det er da bare den mest personlige tænklige gave man kan få kan sgu godt forstå du er rørt det er bare flot. GLÆD dig til massagen det er SÅ skønt.

Kram Diana 

Anmeld

27. september 2009

oo

GUD hvor er det en fantastisk gave med de kasser! jeg kan godt forstå du er helt rørt, puha den ide er lige noteret til fremtidige børn

Anmeld

27. september 2009

Mira0911

Dejlig gave... :O) 

Anmeld

27. september 2009

Moderator

Log ind på den side og SAVL, piger - nederst på det banner som kommer frem står der lige lidt om chokolademassagen

Jeg gav selv min søster en massage derude for nogle år siden og var selv med - selv deres venterum er ren terapi!!!

http://danmarksjapanskehave.dk/zenbath/?lang=da#/zenbath/behandlinger/

Og ja - det er simpelthen en helt fantastisk gave. det bliver dog lidt hårdt at kigge det hele igennem. Jeg skrev rigtig meget som barn og skrev næsten flydende fra jeg var 5, med et stort ordforråd så der er skrevet en masse ting fra jeg var 5-6 år og mine forældre blev skilt. Tror det bliver ret tungt at læse hvordan jeg som 5-årig har skrevet breve til mine forældre om hvordan jeg havde det...   Men der er selvfølgelig også en masse dejlige minder gemt - og mit første kærestebrev, jeg fik i 0.klasse var der også

Anmeld

27. september 2009

dorthemus

Rosa skriver:

Vil da lige dele min glæde med jer - er stadig helt rørt!
I dag fik jeg mine første fødselsdagsgaver selv om det først er på onsdag, fordi min mor ikke kan være der den dag

Min dejlige mor gav mig
1.en luftlampe med æteriske olier med duft af green tea

2. en elektrisk appelsinpresser - pefekt når jeg spiser / drikker appelsiner HELE tiden

3. EN 50 MINUTTERS FULL BODY CHOKOLADEMASSAGE på min fødselsdag i Den Japanske Have YES!!! Jeg glæder mig helt vildt - har aldrig fået en massage før,, og trænger bare SÅ meget til at blive løsnet op siden jeg fik de dumme kramper i nakke og ryg!!!

Derefter havde hun fundet de 4 kasser frem med ting hun har gemt siden jeg var barn. Jeg har aldrig set dem før - vidste ikke engang at de fandtes, men der lå 100vis af tegninger, historier jeg har skrevet, breve og sedler jeg har fået og skrevet, min dåbskjole, mit babytæppe, mine første dansesko, mine forældres bryllupsbilleder, smykker jeg fik i dåbsgave og arvede fra min mormor, en tallerken jeg har malet, et videobånd fra min første klassefest og meget mere - er det ikke FANTASTISK????

EEEEEELSKER min søde mor! OG min dejlige søster som havde lavet flere hundrede stykker sushi til mig og gæsterne Er stadig HELT rørt til tårer!!! Min mor er simpelthen fantastisk

KH
Rosa - tudeprinsesse

Hvor SKØNT  Du har da en fantastisk mor og søster  Jeg ville blive så rørt over de kasser med babyting, ihh altså!!

Anmeld

27. september 2009

Moderator

Fantastisk  Helt vildt dejlige gaver

Anmeld

27. september 2009

Ansemusen

Så er det jeg savner mig Mor  Hvor er det bare sødt af hende, sikke nogle dejlige gave at få!! Jeg kunne bruge hver og en! Et tidligt tillykke får du da lige herfra

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.