Godaften søde piger.
Åh, nu skal i høre. De fleste ville være lykkelige for at stå i min situation, men det er bare så svært for mig lige nu.
her får i lige lidt forhistorie.
Min mand og jeg bor sammen, har begge uddannelse og job. Sammen har vi en søn på 4 år og en dreng på 7 måneder. Vores dreng på 7 måneder er først 2 måneder før tid, så det har virkelig været hårdt, at være indlagt med ham og det har drænet så meget på vores forhold, fordi han kun vil være på mig dag og nat. Min mand og jeg har slet ikke været intime, før for 1 måned siden, altså 6 måneder efter fødslen af vores søn. Vi brugte ikke prævention og han "stod af i Roskilde" ved det lyder dumt, for chancen er der jo altid og vi burde vide bedre, når vi bestemt ikke har lyst til at få endnu et barn LIGE nu. Jeg panikker nu fuldstændig, lige pludselig kommer jeg i tanke om at min mens da ikke er kommet, øget tissetrang og appetit. Jeg har altid været imod abort, men i denne situation, kan jeg slet ikke finde ud af hvad jeg vil. Min mand er meget sød og siger, at vi selvfølgelig nok skal klare den, hvis jeg er gravid og han ser bestemt ikke abort som en mulighed. Jeg skal teste i morgen og er så bange for svaret.
Hvad ville i andre gøre i sådan en situation? - Kan der virkelig være en chance for graviditet, jeg ammer og vi har kun været sammen en gang.
Undskyld det blev lidt langt..
H
Anmeld
Citér