Hcg tallet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

392 visninger
6 svar
0 synes godt om
21. maj 2016

Mo9ca

Nu skal jeg jo til skanning på mandag d.23. for at se hvor langt jeg er henne og i torsdags fik jeg hos lægen svar på hvor højt mit hCG tal var. Det lå på 15921. Det lyder umiddelbart lidt højt synes jeg. Hvor højt har jeres været da i skulle til ts? 

Da jeg snakkede med en ude fra SS. sjussede vi os frem til, at jeg ca. er 6 fulde uger henne på mandag.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. maj 2016

Solsikke20

Mit hcg lå på 17600 i uge 5+3. Jeg blev scannet samme dag og så fint hjerteblink

Anmeld Citér

22. maj 2016

Mo9ca

Solsikke20 skriver:

Mit hcg lå på 17600 i uge 5+3. Jeg blev scannet samme dag og så fint hjerteblink

Men er det ikke noget med at det fordobles de første 8 uger? For så er det jo super højt på mandag hvis jeg skulle være ca. 6 fulde uger henne dér.

Anmeld Citér

22. maj 2016

Solsikke20

Jeg mener det er når man er ca 6 uger henne af hcg begynder at fordoble sig hver tredje dag i stedet for hver anden dag. Det betyder heller ikke så meget bare det stiger fint. Scanningen er jo det vigtigste så man kan se at det er en sund graviditet og foster

Anmeld Citér

22. maj 2016

Solsikke20

Med det hcg der er målt hos dig burde du også kunne se et foster med hjerteblink på mandag. Held og lykke med scanningen

Anmeld Citér

23. maj 2016

Solsikke20

Hvordan gik scanningen?

Anmeld Citér

23. maj 2016

Mo9ca

Der var LIV og vores sjussen frem til at jeg skulle være 6 uger henne nu, passede til fosterets størrelse. Jeg er selvfølgelig glad, men jeg ånder først lettet op når vi har overstået NF skanningen. Men første milepæl er nået nu.

Knus M

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.