Bliver nød til at være ano, af hensyn til alle, der er involverede i mit følelses helvede.
Sagen er den, at jeg pt, ikke kan regne ud hvordan jeg har det eller bør have det. (I får lige lidt baggrunds viden).
Jeg har været enebarn til jeg blev 11år, mine forældre ikke kunne få flere børn på naturligvis. De vælger så at blive fuldtidsplejere, og jeg ender med at få en dejlig alderssvarende søskende. Så vidt så godt.
De vælger så meget senere at tage imod endnu et barn, her er der så 14 år imellem, så h*n ender jo som noget af en efternøler. H*n bliver selvfølgelig også taget imod i familien med kys hånd.
Jeg flytter så hjemmefra, får en mand og som 19 årig er jeg gravid. Da jeg så er i 8 måned af min graviditet, får jeg den nyhed, at mine forældre tager imod endnu et barn. Dette acceptere jeg også, selvom jeg dengang havde troet/forstillet mig, at nu var det "vores" tur, til at kører familien videre og være centrum
. Anyway, deres plejebarn og vores første ender med at blive super venner. (De jo næsten lige gamle).
Dog sker der det, at min "nye" lille-..- bliver fjernet pga vanskeligheder (udviklingsmæssigt) og ryger på et hjem for børn med særlige behov i en alder af 7år. 
Nu har vi så i mellemtiden selv, min mand og jeg fået endnu et barn. Og selvom det er super hårdt osv. At "miste" et familiemedlem på den måde, må jeg være ærlig og sige det også var en lettelse. (Netop pga vanskelighederne h*n havde).
Nu det en del måneder siden det hele ændrede sig, og jeg har lige nået at blive glad for at mine forældre rent faktisk fandt tid til at være bedsteforældre til vores børn.
... Nu ændre det sig igen, de har sagt ja til endnu et plejebarn. Er både stolt og glad for at mine forældre er så åbne og villig til at hjælpe børn og give dem et hjem.
Men men men... Er også en smule ulykkelig og frygteligt bange for at mine børn vil blive glemt i det det her familieforøgelses proces. Nu har vores børn endelig fået "rigtige" bedsteforældre. Er det så forkert at føle det burde være VORES tur til at øge familien uden der sker noget hos dem hele tiden???
Der er gået lidt skår i glæden ved begge vores børns fødsler og første tid pga manglede fraværd af mine forældre, pga deres "egne" børn begge gange...
Kan simpelthen ikke finde ud af hvordan jeg har det med nyheden, eller for den sags skyld bør føle...
Sorry det blev så langt. Men havde virkelig brug for at få luftet mine tanker.