Skanning-hvordan med blæren?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

535 visninger
11 svar
2 synes godt om
21. maj 2016

Mo9ca

Jeg skal til terminsskanning på mandag for at finde ud af hvor langt jeg er henne, men hvordan er det nu med blæren? Skal den være tømt eller halvfuld?

Mvh. M

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. maj 2016

Flødebollen

Missmatch:-) skriver:

Jeg skal til terminsskanning på mandag for at finde ud af hvor langt jeg er henne, men hvordan er det nu med blæren? Skal den være tømt eller halvfuld?

Mvh. M

Helst fuld

Anmeld Citér

21. maj 2016

Mo9ca

Flødebollen skriver:

Helst fuld

Ok. Tak for hjælpen

Mvh. M

Anmeld Citér

21. maj 2016

Soonmom

Det er lige meget for ellers ville de skrive det. 

Første gang hvor mit foster var dødt,  blev jeg scannet udvendigt og fik derefter besked på at gå ud og tisse og blev så scannet indvendigt 

Anmeld Citér

21. maj 2016

ErDuHerIkkeSnart

Hvis de ikke direkte siger noget, er det ligegyldigt. Det er et spørgsmål om præference for den som scanner.

Hvis du er usikker er den sikre vej jo at møde op med blæren fyldt... det er nemmere at tømme den hurtigt, end den anden vej rundt 

Anmeld Citér

21. maj 2016

Mo9ca

Soonmom skriver:

Det er lige meget for ellers ville de skrive det. 

Første gang hvor mit foster var dødt,  blev jeg scannet udvendigt og fik derefter besked på at gå ud og tisse og blev så scannet indvendigt 

Nej for jeg har ikke fået et brev. Det er en aftale der er blevet lavet over telefonen og jeg kan ikke huske om hun sagde det i samtalen.

Mvh. M 

Anmeld Citér

21. maj 2016

Mo9ca

ErDuHerIkkeSnart skriver:

Hvis de ikke direkte siger noget, er det ligegyldigt. Det er et spørgsmål om præference for den som scanner.

Hvis du er usikker er den sikre vej jo at møde op med blæren fyldt... det er nemmere at tømme den hurtigt, end den anden vej rundt 

Det er rigtigt. Det må jeg bare gør så.

Mvh. M

Anmeld Citér

21. maj 2016

ninibadini

Jeg har til de fem scanninger, jeg har været til, altid fået at vide at blæren skal være så fuld som muligt, så det ville jeg gå ud fra hvis du ikke har hørt andet. Hvis de scanner indvendigt er det lige meget, men udvendigt kan det have betydning

Anmeld Citér

21. maj 2016

Soonmom

Missmatch:-) skriver:

Nej for jeg har ikke fået et brev. Det er en aftale der er blevet lavet over telefonen og jeg kan ikke huske om hun sagde det i samtalen.

Mvh. M 

Men der plejer ikke at stå noget i brevet omkring det og jeg har aldrig fået at vide at jeg skulle have fuld blære, tværtimod, som jeg skriver

Anmeld Citér

21. maj 2016

Mo9ca

ninibadini skriver:

Jeg har til de fem scanninger, jeg har været til, altid fået at vide at blæren skal være så fuld som muligt, så det ville jeg gå ud fra hvis du ikke har hørt andet. Hvis de scanner indvendigt er det lige meget, men udvendigt kan det have betydning

Jeg tror de skanner mig indvendigt når jeg (går jeg ud fra) ikke er så langt henne.

Mvh. M

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.