Missmatch:-) skriver:
Det er sådan en ambivalent følelse, for jeg har haft en bekymring for, at jeg ingen (som i nada, slet ikke) symptomer har på graviditet. Men det er slut nu
Kvalmen meldte sig her til morgen og hvor er det da super rart at mærke bare ét symptom på graviditet. Men hvor ville jeg da ønske at det var nogle ømme svulstige bryster der var kommet, i stedet for en appetitslukkende kvalme
Er der andre der er ligeså skøre som mig på det område?
Hilsen fra Moi
Ja jeg kender alt til kvalmen. Begge mine graviditeter har jeg været enormt plaget af den fra uge 6 til uge 16-18 stykker.
Denne graviditet har jeg måtte forsætte med kvalmestillende medicin hele graviditeten. Jeg har som sådan ikke kvalme i løbet af dagen mere, men hvis jeg ikke tager en pille om aftenen kaster jeg op om morgenen og får det dårligt.
Intet af alle de gode råd, med seaband, spise små måltider osv.
Den første graviditet kastede jeg så meget op og kunne ikke holde ud at spise noget så jeg tabte mig 6 kg. og kunne lige holde den kørende på sunlolly is og saft, samt sådan noget kulhydrat pulver fra sygehuset.
Her anden gang har jeg levet at taffelchips, ostepops og saft og engang i mellem lidt alm. mad om aftenen. Alligevel tabte jeg mig 4-5 kg
Så tror det jeg vil sige med min historie er at, hvis du finder den for ulidelig, skal du altså kontakte lægen. For bebs tager alt hvad den skal have og lider ikke nød hvis du ikke spiser. Men bliver det ved sådan og du taber dig kan det gå meget hårdt ud over DIN krop
Anmeld
Citér