erfaring med gtest fra normal

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10.208 visninger
9 svar
3 synes godt om
20. maj 2016

nico3

har taget den her til aften og det er lidt som om at der er lidt farve/skygge på begge sider af der hvor stregen skulle være.

andre der har prøvet det og er der andre der har erfaring med gtest fra normal??

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. maj 2016

mija

jeg har ikke så gode erfaringer med dem, har aldrig kunne teste tydeligt positiv på dem uanset hvor langt jeg har været henne.. Hvis jeg var dig ville jeg prøve er andet mærke, evt valmed  

krydser for at den er der!

Anmeld Citér

20. maj 2016

nico3

mija skriver:

jeg har ikke så gode erfaringer med dem, har aldrig kunne teste tydeligt positiv på dem uanset hvor langt jeg har været henne.. Hvis jeg var dig ville jeg prøve er andet mærke, evt valmed  

det skal lige siges at jeg kun er 3+1 hvis det nu er. og jeg er godt klar over at det er dumt at teste allerede nu. men er testmonster og kan ikke lade være. har også haft ømme bryster og stik og jag i underlivet de sidste par dage.

men har taget 4 valmed inde for de sidste 2 dage, og de har alle sammen givet den der berømte "valmed skyggestreg" lidt efter tid. så dem tør jeg ikke at stole på

har du nogle erfaring med dem fra fakta rfsu?? de skulle kunne måle fra 15 hcg i urinen 

Anmeld Citér

20. maj 2016

A10A14

nico3 skriver:

har taget den her til aften og det er lidt som om at der er lidt farve/skygge på begge sider af der hvor stregen skulle være.

andre der har prøvet det og er der andre der har erfaring med gtest fra normal??

Jeg har prøvet dem her i løbet af ugen, ved mit HCG tal i tirsdags var 2315, de vister fint positiv for mig.

Anmeld Citér

21. maj 2016

A10A14

nico3 skriver:

Havde lige nogen tests fra normal liggende, så tænkte jeg lige ville tage en og vise at de virker for mig.

Anmeld Citér

21. maj 2016

LilleLy

Jeg har god erfaring med dem fra normal, men jeg har også først testet efter 4+4. Jeg har i hvert fald fået helt tydeligt positiv på dem. Men det er jo også meget tidligt du tester  

Anmeld Citér

21. maj 2016

CBbaby

Jeg testede okay tydeligt på 4 fra normal. Mit hcg var dagen efter på 319...

Anmeld Citér

21. maj 2016

Mo9ca

mija skriver:

Sådan ser min ud fra Normal af. Jeg ved dog ikke hvor langt jeg er henne. Det får jeg først at vide på mandag.

Jeg har prøvet Normals et par gange før og de har været meget pålidelige, så jeg kan godt sige, at du kan stole på resultatet, selvfølgelig medmindre du tager den før testdag eller over tidsfristen (som er 5 min.)

Anmeld Citér

21. maj 2016

mija

Missmatch:-) skriver:

Sådan ser min ud fra Normal af. Jeg ved dog ikke hvor langt jeg er henne. Det får jeg først at vide på mandag.

Jeg har prøvet Normals et par gange før og de har været meget pålidelige, så jeg kan godt sige, at du kan stole på resultatet, selvfølgelig medmindre du tager den før testdag eller over tidsfristen (som er 5 min.)

Ja den er da godt nok tydelig! Jeg brugte dem fra 3+ - 7+ og mine blev bare aldrig tydelige eller udviklede sig specielt meget.. Mit tis passer nok bare ikke til dem

Anmeld Citér

21. maj 2016

Mo9ca

mija skriver:

Ja den er da godt nok tydelig! Jeg brugte dem fra 3+ - 7+ og mine blev bare aldrig tydelige eller udviklede sig specielt meget.. Mit tis passer nok bare ikke til dem

Det har du måske ret i. Selvom det ikke lyder logisk at nogle urintyper ikke passer og andre gør, så har du måske ret. Jg kan i hvert fald heller ikke finde en anden forklaring på hvorfor dine aldrig er blevet så tydelige som mine, medmindre det er tvillinger jeg venter, og det tror jeg helt bestemt ikke jeg gør.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.