stunt/sjove ulykker børn har været ude for.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. maj 2016

MorTil3+

Vores datter på 4 og far leger tit slåsleg som de kalder det og hun skal så prøve at sparke far og tager derfor et ordentligt sving med hele kroppen hvilket ender i at hun snurrer hele vejen rundt i luften og lander på gulvet, og hun tudede selvfølgelig og fik hulket "dumme far, det er din skyld" og vi skreg af grin.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. maj 2016

MKBP

Profilbillede for MKBP

Min datter Karla havde arvet en af de der heldragter man kan lyne hele vejen op, så hovedet også er lukket inde....- hun havde så strøget alt hendes hår ned over hovedet og så lynet.... Hun siger så "halllooo kan jeg få noget hjælp ??" Men håret var jo selvfølgelig blevet lynet ind i lynlåsen og hun gik helt i panik da vi ikke kunne få den lynet op  Var færdig af grin inden i, men forsøgte at være cool  En tot hår måtte lade livet og dragten blev pakket væk og har aldrig været brugt siden 

//Mette

Anmeld Citér

21. maj 2016

ErDuHerIkkeSnart

Som skrevet op en anden tråd for nyligt, var jeg selv skyld i et yndigt "ny-mor-med-baby-stunt" den anden uge.

Var ude og trave i solskin. Indkøbte den største og mest vulgære choko-is-latte. Slentrede mod Kongens Have og følte mig ret meget som en tjekket nybagt Københavner-mor. Blev så optaget af at suge i min lækre latte, at jeg torpederer barnevogn med baby direkte ind i en lygtepæl...!!

Ved ikke hvor mange vidner der så det... men jeg luskede slukøret derfra og følte mig ret meget mindre tjekket....

Anmeld Citér

21. maj 2016

helle85

hannetheis skriver:

Kunne være sjovt at være andre historier om sjove ulykker jeres børn har været ude for.

Ved godt ulykker ikke er sjove men de stunt børn tager hvor man trøster og alligevel ikke kan lade vær med at grine.

Starter selv.

Min søn har 4 da han lige havde lært at stå og tisse. Han leger så lidt med brædtet imens og ender med at tage det over sin lillemand.  Den lille mand slår sig og må limes ved start roden. Var jo vildt synd for ham men samtidig kunne vi ikke lade vær med at grine.

Vores anden søn var lidt over 2 år så han som 1000 gange før vil hoppe to trin ned fra vores trappe med bamse i hånden. Denne gang taber han bamsen i hoppet vælger at se tilbage efter den og falder så forkert og brækker en knogle i armen.

Andre men små sjove stund

Her i vinters boede vi i et hus med en stejl trappe til første sal og min datter på 8 er faldet ned af den før, men denne gang undrede vi os over hvordan hun kunne slå sig de steder hun havde (det var ikke de steder man normalt slå sig nå man glider ned ad trappen) Hun fortæller bagefter at hun skulle kigge på det trin nede under det hun stod på så hun fik over balance og slog en kolbøtte 

Vi undre os en del over hvorfor hun havde gjort det da hun jo ved hvor ondt det gør

Anmeld Citér

21. maj 2016

Roselil

Profilbillede for Roselil

Min søn lavede den sødeste da han som 15 mdr. Begyndte at gå. Eller rettere sagt, den første gang løb hans ben med ham. Han grinede først begejstret, skreg så da benene ikke ville standse og drønende så lige ind i døren

Anmeld Citér

21. maj 2016

Sujan

første dag i sommerhus og vi lige skal tjekke hele huset ud drøner min datter på 4 lige ind i et spejl da hun åbenbart tror det er en døråbning.... Hun blev så forskrækket men nøj hvor jeg grinte... I dag i legeland drønede hun lige ind i et net fordi hun åbenbart ikke lige havde set man ikke kunne gå igennem der.... 

Anmeld Citér

21. maj 2016

Bshizzle

Min søn på 4 år kom til skade nede i hans børnehave for 2 mdr siden. 

Han havde simpelhen fået en skovl i hovedet af hans bedste ven 

Han fik en lille flænge over læben og måtte limes. 

Men den dag idag er de heldigvis stadig bedste venner 

Anmeld Citér

22. maj 2016

A.n.onym.

Min søn på 6 skulle have en tår mælk og tog den selv ned fra øverste hylde - jeg havde købt de der bløde plastik-posemælk fra rema - han endte med at få hele mælken ud over sig og der var mælk i hele køkkenet - og jeg startede med at skraldgrine imens han stod og hulkede. Jeg hjalp ham selvfølgelig med at tørre op - efter jeg havde taget et billed 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.