Jeg håber den er negativ! Billede..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

681 visninger
10 svar
12 synes godt om
20. maj 2016

Anonym trådstarter

Hej,

Jeg håber I kan se billedet. Når jeg kigger på testen ser det ud som en blanding mellem en skyggestreg og en meget svag streg.

Det burde bare ikke kunne lade sig gøre. Jeg er steriliseret OG på pillen. Men denne gang kom mens bare ikke.

Testen er taget på tynd eftermiddagsurin og billedet er taget efter små 30 min.

Hvad ser I?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. maj 2016

MissTas

Anonym skriver:

Hej,

Jeg håber I kan se billedet. Når jeg kigger på testen ser det ud som en blanding mellem en skyggestreg og en meget svag streg.

Det burde bare ikke kunne lade sig gøre. Jeg er steriliseret OG på pillen. Men denne gang kom mens bare ikke.

Hvad ser I?

Kan måske ane noget, men kan ikke lige se om der er farve i eller ej. Dog er testen ugyldig efter 30 min. Den skal aflæses indenfor 5 min specielt valmed har jeg prøvet 3 gange at få en streg efter tid uden at være gravid  

Anmeld Citér

20. maj 2016

august18

Jeg ser ingenting !

og tænker ikk at det er meningen man skal skille testen af, for at se resultat. 

Anmeld Citér

20. maj 2016

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Anonym skriver:

Hej,

Hvad ser I?

Jeg synes den ser negativ ud. Men uanset om der var en streg eller ej, så kan man jo ikke regne med det, når du først har taget billedet 30 minutter efter du har lavet testen. Den skal aflæses inden for ca 5 minutter og så smides ud. Efter tid kan du ikke regne med udslaget.

Anmeld Citér

20. maj 2016

Anonym trådstarter

Testen så også sådan ud efter 5 min. Og jeg skilte blot testen ad for billedets skyld.

Anmeld Citér

20. maj 2016

MissTas

Anonym skriver:

Testen så også sådan ud efter 5 min. Og jeg skilte blot testen ad for billedets skyld.

Er godtnok meget i tvivl om hvad jeg ser på den .. ?

Anmeld Citér

20. maj 2016

Anonym trådstarter

MissTas skriver:

Er godtnok meget i tvivl om hvad jeg ser på den .. ?

Jeg er også selv i tvivl, men tænker at det jo ikke burde kunne lade sig gøre at blive gravid når jeg både, er steriliseret og tager p-piller???

Anmeld Citér

20. maj 2016

lineog4

Anonym skriver:

Jeg er også selv i tvivl, men tænker at det jo ikke burde kunne lade sig gøre at blive gravid når jeg både, er steriliseret og tager p-piller???

Ej undskyld min nysgerrighed, hvorfor spiser du p piller hvis du er steriliseret? 

Og så til spørgsmålet - jeg ser ingen ting

Anmeld Citér

20. maj 2016

Anonym trådstarter

lineog4 skriver:

Ej undskyld min nysgerrighed, hvorfor spiser du p piller hvis du er steriliseret? 

Og så til spørgsmålet - jeg ser ingen ting

Fordi jeg før har haft kraftige menses og blødningsforstyrrelser. 

Anmeld Citér

20. maj 2016

Mom2Two

Anonym skriver:

Hej,

Hvad ser I?

Jeg syntes godt jeg kan ane en nr to streg.. Prøv a ta en test til? 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.