Dilemma

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

636 visninger
8 svar
2 synes godt om
20. maj 2016

Anonym trådstarter

hejsa

jeg har nu været ved lægen og fået af vide at jeg er gravid ��

Jeg står lige pt i et dilemma da jeg ikke vil fortælle bedste forældre noget endnu.

jeg skal til min afsluttende eksamen mandag hvor det skulle fejres bagefter med en kold mokai.

men det kan jo ikke lade sig gøre som situationen er lige nu ��

Hvad kan jeg lige gøre for at de ikke fatter mistanke??

gode råd tages imod med kyshånd ��

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. maj 2016

Mo9ca

Anonym skriver:

hejsa

Jeg står lige pt i et dilemma da jeg ikke vil fortælle bedste forældre noget endnu.

jeg skal til min afsluttende eksamen mandag hvor det skulle fejres bagefter med en kold mokai.

Allerførst: Tillykke med graviditeten.

Du lader som om du drikker af den, eller hvis det er dig som åbner den, så kunne du hælde indholdet ud i et ubeset øjeblik og hælde en anden væske i, f.eks. Sprite, faxe kondi el. andet. 

Mvh. M

Anmeld Citér

20. maj 2016

Anonym trådstarter

Hvor længe ville i vente med at fortælle det?? Er kun i uge 4+3. Så det er jo meget nyt. 

Anmeld Citér

20. maj 2016

Sedigfor

Min datters far kunne ikke holde sin mund selvom vi aftalte først efter NF. Men vores forældre fik det af vide da jeg havde været ved lægen. Og der var jeg 4+0. 

Anmeld Citér

20. maj 2016

Chellie

Du siger da bare, at du er på penicillin, og ikke må drikke? Penicillin kan man få af så mange grunde.. 

Hvornår du så vælger at fortælle det er selvfølgelig op til dig. Vi fortalte det til bedsteforældre og nære venner efter tryghedsscanning omkring uge 8, resten af familien efter nakkefoldsscanningen, og offentliggjorde på Facebook efter misdannelsesscanning.. Det var hvad der føltes rigtigt for os 

Anmeld Citér

20. maj 2016

Anonym trådstarter

Sedigfor skriver:

Min datters far kunne ikke holde sin mund selvom vi aftalte først efter NF. Men vores forældre fik det af vide da jeg havde været ved lægen. Og der var jeg 4+0. 

Hvad betyder NF??

Anmeld Citér

20. maj 2016

Mo9ca

Anonym skriver:

Hvad betyder NF??

Nakkefold. Den skanning der viser om det er et barn med el. uden kromosomfejl.

Anmeld Citér

20. maj 2016

Mo9ca

Anonym skriver:

Hvor længe ville i vente med at fortælle det?? Er kun i uge 4+3. Så det er jo meget nyt. 

Med de to første fortalte vi det så snart jeg havde været ved lægen første gang. Her 3. Gang venter vi til efter nf. skanningen.

Mvh. M

Anmeld Citér

20. maj 2016

loop

Anonym skriver:

hejsa

Jeg ville bare sige "jeg har ikke lyst til alkohol i dag"

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.