Sex før og efter æl

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

304 visninger
2 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
20. maj 2016

Anonym trådstarter

Hej piger. 

Tror jeg havde æl igår, da jeg havde noget ondt i højre side af maven. Vi har haft sex hver dag siden lørdag, og igen idag og temmelig sikkert igen imorgen. Vi havde desværre ikke sex igår, da det gjorde for ondt på mig  hvor meget vil I tro at vores chancer er nedsat i den forbindelse? Synes det ville være så ærgerligt hvis lige dén dag gjorde hele forskellen. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. maj 2016

GrønStjerne

Jeg er blevet gravid 2 gange hvor vi havde sex 2 dage før ÆL og ikke ellers, så jeg vil  mene der absolut er en chance

Anmeld Citér

21. maj 2016

Camilze

Anonym skriver:

Hej piger. 

Tror jeg havde æl igår, da jeg havde noget ondt i højre side af maven. Vi har haft sex hver dag siden lørdag, og igen idag og temmelig sikkert igen imorgen. Vi havde desværre ikke sex igår, da det gjorde for ondt på mig  hvor meget vil I tro at vores chancer er nedsat i den forbindelse? Synes det ville være så ærgerligt hvis lige dén dag gjorde hele forskellen. 

Husk nu på, at sæden kan leve i kvinden i op til 72 timer, så der er helt sikkert nogle basser oppe i dig, på trods af, at I ikke lige havde sex den dag, hvor du forventer at have ægløsning  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.