Nabo chikane - hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

619 visninger
5 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
20. maj 2016

Anonym trådstarter

Øv min nabo har en hane, som står op hver nat, når solen står op eller før, fordi det er så lyst og da de ikke bliver lukket ind om aftenen, bliver vi "morgen" vækket hver nat omkring kl 4. Han galer Ca hvert 10. Sekund i den første halve time og jeg bliver idiot. Kan slet slet ikke sove igen. Det værste er, hvis ungerne også vågner. Hvilket nemt kan ske med åbne vinduer pga varmen.

Vi bor i landzone, så ved ikke, om jeg kan gøre mere end appellere til dem om at lukke dem ind hver aften. Vi har bedt dem om at lukke dem ind også sidste år, men tror desværre, at de er ligeglade for de sidste to nætter, har han galet før 6 og nok ikke før, da det har regnet.

Hvordan f..... Får jeg det her ordnet uden at blive vildt uvenner med dem? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. maj 2016

Rauw

Lav ham til hundemad, altså hanen? Så blir den næste hane nok lukket inde om aftenen

Ej jeg ved ikke, er det ikke en del af charmen ved at bo på landet? Der er dyr, og dyr står tidligt op. 

Anmeld Citér

20. maj 2016

Anonym trådstarter

Lav ham til hundemad, altså hanen? Så blir den næste hane nok lukket inde om aftenen

Ej jeg ved ikke, er det ikke en del af charmen ved at bo på landet? Der er dyr, og dyr står tidligt op. 

Uha ja jeg har også mange nederdrægtige tanker om at lave et lille hul til rævene...

Anmeld Citér

20. maj 2016

Fremad

Der findes en lovgivning om det, som kan fås eller findes på kommunens hjemmeside....

Anmeld Citér

20. maj 2016

Spirrevip

Sådan har vi det også. Og vi bor inde midt i byen. Kommunen har ikke ville gøre noget her 

Anmeld Citér

20. maj 2016

Miss Thunder

Hvor længe har i haft problematikken. ? Min erfaring er at man vender sig til sådan nogle lyde, og ikke lægger mærke til det efter noget tid.. Og så er det jo også en del af at være på landet.. Men ellers så spørg dem pænt om ikke De vil lukke hanen inde da i bliver generet af det. Ellers er der vel ikke rigtig noget at gøre ved det.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.