Newsence skriver:
Hej
I min familie har vi altid haft en tradition for at man ved en fødsel giver søskende en lille gave så de også føler sig set.
Jeg har en datter på 3 år og hende er der fundet gave til.
Min mand har så en datter på 9 år. Hun er lige så vigtig for mig som hendes lillesøster er. MEN jeg er i vildrede. jeg har absolute ingen ide om hvad jeg skal købe til hende.
Hun leger en smule med barbie men hun er så småt ved at miste interessen for det. Ellers elsker hun sin tablet og at spille disney infinity. Men vil jo gerne give hende noget der ikke involvere at hun isolerer sig på værelset samt noget hun kan få lidt glæde af på hospitalet evt.
Vi er meget på camping i campingvogn så det ville være fedt hvis det kunne bruges der også. Både min mand og jeg syntes hun bruger rigelig tid på elektronik som tablet mm og ved at hun også gør dette meget hos sin mor.
Men er helt blank. Nogen der har en god ide? Pris ca. 200 kr aller aller max 300 kr.
Hun nærmer sig en alder hvor det er svært købe legetøj fordi hun er så stor så hun ikke rigtigt leger længere...
Jeg tror ikke på i kan købe noget hun både kan få glæde af på hospitalet og på camping og derhjemme
Fokuser i stedet på hvad hun reelt vil blive glad for...
Er hun kreativ? Køb lærreder maling og pensler eller måske en lækker tegneblok gode tegneblyanter og evt en "lær at tegne" - bog
Ellers noget til udendørs leg - rulleskøjter løbehjul skateboard, vikingespil, djævlespil, ethjulet cykel, jonglerings bolde eller køller, hoppestylter osv
Kan hun lide at læse?
Ville hun blive lykkelig over det seje par jeans eller den fede t-shirt
Eller ville hun i virkeligheden blive aller gladest for en date med far i biffen
Anmeld
Citér