Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej derude
Nogle ikea genier der kan fortælle mig om jeg kan finde ud af hvilket ikea møbel der står på mit loft(adskilt ) ud fra dette klistermærke? Syns jeg har søgt på tallene og intet af det der dukker op matcher umiddelbart de plader der står
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Nummeret i den sorte boks burde være nummeret på møblet, som så kan søges frem. Medmindre det er udgået.
Det er et Hannes skrivebord
Prøv at Google: 700.775.76
Første link er et engelsk ikea katalog i PDF format. Inde i det vil du finde nr ved skrivebordet.
Bebsen skriver: Hej derude Nogle ikea genier der kan fortælle mig om jeg kan finde ud af hvilket ikea møbel der står på mit loft(adskilt ) ud fra dette klistermærke? Syns jeg har søgt på tallene og intet af det der dukker op matcher umiddelbart de plader der står
Det er det her
Hej derude Nogle ikea genier der kan fortælle mig om jeg kan finde ud af hvilket ikea møbel der står på mit loft(adskilt ) ud fra dette klistermærke? Syns jeg har søgt på tallene og intet af det der dukker op matcher umiddelbart de plader der står
.
Det ser rigtigt ud! Tusinde tak
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128