Udeblevet mens - negativ test

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

334 visninger
8 svar
0 synes godt om
19. maj 2016

Mariia4

Hej alle. Jeg er noget uforstående overfor hele min situation, jeg er i morgen gået 14 dage over tid og i søndags testede jeg negativ   Min læge siger jeg bare skal vente og se hvad der sker men fuuuuck da er det svært  Nogen der har stået i samme situation? Kan mens "bare" udeblive? 

Min mens har aldrig været forsinket før og da slet ikke udeblevet. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. maj 2016

cec1234

Ja, samme her... Her er det bare 6 uger siden, jeg skulle have fået min mens... 

Anmeld Citér

20. maj 2016

SaraSH

Ingen jeg fik Noah var min menstruation så uregelmæssig at jeg gik alt fra 49 dage over tid(dvs sige kroppen sprang selv en måned over), til 18 dage så 40 dage osv osv.. 

Så den kan godt være/blive uregelmæssig og udeblive uden man er gravid 

Anmeld Citér

20. maj 2016

Mariia4

SaraSH skriver:

Ingen jeg fik Noah var min menstruation så uregelmæssig at jeg gik alt fra 49 dage over tid(dvs sige kroppen sprang selv en måned over), til 18 dage så 40 dage osv osv.. 

Så den kan godt være/blive uregelmæssig og udeblive uden man er gravid 

Og der var ingen forklaring på hvorfor den var så uregelmæssig? Jeg er "allerede" nu bange for der er noget galt med mig fordi den er forsinket  

Anmeld Citér

20. maj 2016

Mariia4

cec1234 skriver:

Ja, samme her... Her er det bare 6 uger siden, jeg skulle have fået min mens... 

Og du tester stadig negativ? 

Anmeld Citér

20. maj 2016

cec1234

Mariia4 skriver:

Og du tester stadig negativ? 

Ja, stadig negativ 

Anmeld Citér

21. maj 2016

babyklar

Jeg er på min dag 89 :/ Og min læge siger at jeg skal kontakte ham igen hvis ikke det er blevet regelmæssigt inden juli 

Anmeld Citér

21. maj 2016

Mtj

Jeg har lige gået 48 dage over tid og fik så min mens. Er heller aldrig gået over tid før, men det kan åbenbart ske. Så vent og se hvad der sker 

Anmeld Citér

21. maj 2016

Mariia4

Det er frygteligt at gå i denne uvished - men altid noget det ikke kun er mig, så ved jeg da der ikke er noget galt med mig men det er forholdvis normalt 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.