Spørgsmål fra hønemoren.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

647 visninger
2 svar
1 synes godt om
19. maj 2016

MyLove E

I går var vi til 5 års undersøgelse med vores søn, alt var fint og han skulle så også vaccineres, hvilket også gik fint. 

Da vi kommer hjem siger han at han har ondt i hovedet for han fik en vandpistol i havde i børnehaven. Jeg vil kigge om der er en bule, der er så et sår. Sså kan godt forstå hvis han havde ondt.

I morges siger han så at han har ondt i maven, men det tager jeg ikke så tungt for han plejer bare at være sulten.

Men kl 10.30 ringer børnehaven at han ikke så det så godt, han har ondt i maven og er lidt små varm. 

Der er været fin gang i ham her hjemme, men han har også haft sløve perioder. Han fik pludselig næseblod og det fik han så igen her efter han var kommet i seng.  

Er der nogen sammenhæng med slaget i hovedet og hans symptomer eller sammenhæng mellem vaccination og symptomer? ?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. maj 2016

LLT.

Her tog min Liam den på hovedet ud over cyklen(han havde cykelhjelm på)to timer efter fik han pludselig næseblod. Kontaktede vagtlægen som sagde at et slag i hovedet godt kunne få de små blodkar i næsen til at blive skrøbelige så de bristedenemt ☺️ Har han det skidt i morgen tidlig ville jeg da lige give egen læge et kald og så ellers holde godt øje med ham. God bedring til ham ☺️

Anmeld Citér

19. maj 2016

MyLove E

LLT. skriver:

Her tog min Liam den på hovedet ud over cyklen(han havde cykelhjelm på)to timer efter fik han pludselig næseblod. Kontaktede vagtlægen som sagde at et slag i hovedet godt kunne få de små blodkar i næsen til at blive skrøbelige så de bristedenemt ☺️ Har han det skidt i morgen tidlig ville jeg da lige give egen læge et kald og så ellers holde godt øje med ham. God bedring til ham ☺️

Tak for svar. Vi holder bare godt øje

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.