Råd mod skoldkopper

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.528 visninger
5 svar
2 synes godt om
19. maj 2016

annecatrine88

Åh min datter har fået skoldkopper og hun har virkelig fået mange. Hun er rigtig god til ikke at klø om dagen, men når hun skal sove er hun meget ked af det.

Jeg smørre hende med noget zink halløj som lægen har fortalt og hun får panodil når hun skal sove, men hun er ulykkelig. Derudover har jeg givet en kold klud til hende hvis det klør i hovedet.

Men hvad kan jeg mere gør for at hun finder ro???? 

Hun er 3,5 år gammel.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. maj 2016

Lenchick

annecatrine88 skriver:

Åh min datter har fået skoldkopper og hun har virkelig fået mange. Hun er rigtig god til ikke at klø om dagen, men når hun skal sove er hun meget ked af det.

Jeg smørre hende med noget zink halløj som lægen har fortalt og hun får panodil når hun skal sove, men hun er ulykkelig. Derudover har jeg givet en kold klud til hende hvis det klør i hovedet.

Hun er 3,5 år gammel.

Freya var rigtig hårdt ramt og hun var 3 år. 

Vi endte med at få antihistamin mikstur hos vagtlægen, Aerius hedder den. Desuden et bad med bagepulver i virkede super godt (gammel husmoder råd). Vi brugte også Aloe Vera spray. Zink hjalp overhovedet ikke

Anmeld Citér

19. maj 2016

hannetheis

Profilbillede for hannetheis
annecatrine88 skriver:

Hun er 3,5 år gammel.

Vi fik en crem og nej kan ikke huske navnet da det er 3 år siden.

Men spurgte efter noget mod kløe på apoteket det var super effektivt

Anmeld Citér

19. maj 2016

annecatrine88

Lenchick skriver:

Freya var rigtig hårdt ramt og hun var 3 år. 

Vi endte med at få antihistamin mikstur hos vagtlægen, Aerius hedder den. Desuden et bad med bagepulver i virkede super godt (gammel husmoder råd). Vi brugte også Aloe Vera spray. Zink hjalp overhovedet ikke

Åhh hun vil bare slet ikke i bad. Prøver at forklare hende at det hjælper, men kan man ikke putte bagepulver på, på en anden måde?

Anmeld Citér

19. maj 2016

Max

Spray fra A Derma der udtørrer skoldkopperne og lindrer kløen. Fås på apoteket. Den er fantastisk! God bedring

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.