jeg har en datter på 4 år, som normalt fungere rigtig godt og elsker at være i børnehave. Hun har meget temperement, men synes vi har lært hende at styre det lidt.
men i denne uge er den bare helt gal. Hun ser så smadret ud og hun er meget gal og ked af det!
Morgenen går okay, men når jeg så skal gå fra hende i børnehaven bryder hun helt sammen. Hun råber, skriger, slår og sparker.. Siger grimme ting om de andre børn! Dette har hun aldrig gjort før. Hun er så virkelig pylret sur/ked af det hele dagen i børnehaven... Så går det okay med at hente. Når vi kommer hjem er hun rigtig tarvelig og ond overfor lillesøster på 1,5 år og hun søger konstant konflikter. Kl. 19 går hun helt omkuld og falder i søvn med det samme. Vi når dårligt at læse godnat historien færdig.
Hun er også begyndt at tisse og lave i bukserne... Jeg kan se på hende at hun ikke har det godt og jeg har ingen ide om hvad der er galt. Jeg har været på arbejde i weekenden (arbejder kun 2 weekender om året) men var så hjemme mandag hvor vi bare slappede af og hyggede.
Hvordan finder jeg ud af hvad der er galt???? Når jeg spørger hende siger hun bare at hun ikke vil have jeg går og hun bare synes vi skal være sammen!! Hun har bare aldrig reageret sådan før. Synes vi er rigtig gode til at lave ting sammen alene. Sidst weekend var vi f.eks. i bon bon land med nogle fra hendes børnehave. Bare os uden far og lillesøster. Jeg putter hende også hver aften hvor vi er helt alene....
Hvordan stiller jeg de rigtige spørgsmål??? Hvad kan jeg gøre??? Det er 3 dage det har været sådan.
Anmeld
Citér