Min lille prutfis

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.037 visninger
11 svar
0 synes godt om
27. september 2009

Vingummien

er ved at være en stor dreng nu

Han sover kun til middag nu. Spiser selv undtagen grød det skal vi stadig give ham, men vil give give ham rugbrød eller lignende så flipper han helt og skælder ud så han gør det selv. Han drikker også af glas selv nu, kun blevet våd engang da han blev lidt for ivrig hehe og mor her vist havde hældt lidt for meget vand i hans glas

Han er et lille fjolle hoved og har ikke været syg i en uge nu tror jeg det er og han er bare glad. Sover stadig 12 timer om natten. men kun1½ time plus minus til middag og ellers er han vågen hele dagen, det skiftede bare fra den ene dag til den anden, søndag sov han 2 gange om dagen, mandag vil han ikke sove den sidste gang om eftermiddagen mere.
Han  er en rigtig mor dengse og hænger op af mig og skal helst være i samme rum som mig og hvis han kan sidde på min arm i mens jeg laver hans morgenmad så er han tilfreds.

Han får også multivitaminer nu for at se om vi kan få gang i hans udvikling igen med hensyn på vægt og  længde. Alt det andet vil jeg sige han er pænt med igen, han kan gå med støtte og kan faktisk gå hvor vi kun holder ham i en hånd indtil det går op for ham man har sluppet ham så sætter han sig på numsen, her  tidligere i dag stod han helt selv uden at holde ved indtil han opdagede det så faldt han ned på numsen han kravler sindsyg stærkt og har fundet en ny leg hvor han hele tiden gemmer sig i hjørner og griner total ondsvagt hehe

Han er bare mors lille dengse og krudtugle med gang i.

Har været så meget andet så syntes da lige der trængte til et indlæg om en af de mange krudtugler herinde
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. september 2009

Vingummien

Orv ja og han har 10 tænder nu. 8 i overmunden og stadig kun 2 i undermunden og vi har slet ikke haft noget med ham med feber el lign er sgu da skønt

Anmeld

27. september 2009

Mormilla

Hvor er han bare  dejlig

Anmeld

27. september 2009

TbCp

Han er bare en dejlig prutfis

Anmeld

27. september 2009

Vingummien

Mange tak elsker ham også bare så højt men hvem gør ikke det når det er ens børn

Anmeld

27. september 2009

Janep

hvor er han da bare dejligt

Anmeld

27. september 2009

Lone Jakobsen

super dejlige billeder.....hvor er han skøn

Anmeld

28. september 2009

Vingummien

nutche skriver:

super dejlige billeder.....hvor er han skøn

Ja mors lille fjole hoved

Anmeld

28. september 2009

Karo

En rigtig dejlig lille prutfis er ham Emil

Anmeld

28. september 2009

Mira0911

Hvor er det bare skønt... Dejlige billeder af ham...

Har i slet ikk haft søvnløse nætter, da tænderne brød ud?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.