El ladcykel?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.397 visninger
6 svar
1 synes godt om
19. maj 2016

migmigher

Jeg skal have købt en el ladcykel.

jeg ville egentlig købe den hos cargokid, men den er udsolgt indtil juli.

Har i nogle erfaringer med hvordan kan købe en "billig" el ladcykel.

Skal være fra virksomhed.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. maj 2016

Bak

migmigher skriver:

Jeg skal have købt en el ladcykel.

jeg ville egentlig købe den hos cargokid, men den er udsolgt indtil juli.

Har i nogle erfaringer med hvordan kan købe en "billig" el ladcykel.

Skal være fra virksomhed.

Sjovt. Vi havde samme problem med cargokid. Den blev faktisk udsolgt mens jeg sad og kiggede på siden og ville trykke "køb"! 

Men jeg endte så hos iCykel.dk. God service og cyklen er meget tæt på den anden. Kan stort set de samme ting. Levering og samling er dog dyrere.

Anmeld Citér

19. maj 2016

Skouboe

Jeg overvejede på et tidspunkt at købe en, og jeg undersøgte markedet ret grundigt, og havde bestemt mig for at købe herfra:  http://www.greenbike.dk/ 

Anmeld Citér

19. maj 2016

migmigher

Bak skriver:

Sjovt. Vi havde samme problem med cargokid. Den blev faktisk udsolgt mens jeg sad og kiggede på siden og ville trykke "køb"! 

Men jeg endte så hos iCykel.dk. God service og cyklen er meget tæt på den anden. Kan stort set de samme ting. Levering og samling er dog dyrere.

Er den god at køre på? 

Anmeld Citér

19. maj 2016

Bak

migmigher skriver:

Er den god at køre på? 

Ja, men man skal lige øve sig lidt. Den er selvfølgelig tungere at dreje med end en almindelig cykel, men jeg synes hurtigt, man lærer at styre den.

Anmeld Citér

15. april 2017

kristiano

Der er efterhånden også en del cykelhandlere (online) der tilbyder at du kan købe deres cykler samt el-ladcykler på afbetaling uden der kommer renter og gebyr oveni hatten. Så længe du bare husker at betale til tiden 

Se f.eks her:  http://afbetalt.dk/ladcykel-el/

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

15. august 2017

TheFather

Hej, jeg faldt lige over denne tråd da jeg havde min sædvanlige daglige runder herinde. 

Jeg overvejer at sælge bilen og købe en el ladcykel i stedet, jeg er dog lidt i tvivl om hvilken det skal være, og denne tråd synes jeg ikke har gjort det meget lettere for mig.

Er der nogen her der har erfaringer med 1 eller begge 2 fra denne el ladcykel test på Testmagasinet?

Jeg kan ikke helt finde ud af om de er pengene værd eller om det er en dårlig ide. Det ville være dejligt, hvis der var nogen der havde egne erfaringer med dem, eller som kunne fortælle mig, at pengene er bedre givet ud på en anden model?

Tusinde tak

Kh

Alene far

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.