Drømte om min lillesøster igår

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

336 visninger
8 svar
0 synes godt om
27. september 2009

TbCp

Hun kom gående med en i en kørestol (normalt var det hende der sad i kørestol), jeg kom gående imod hende. Hun havde sådan nogle ret store grimme sår på den ene kind. Hun vinkede til en der gik længere væk. Jeg begyndte at vinke til min søster men hun overså mig fuldstændig, kiggede overhovedet ikke på mig og ville ikke vinke til mig
Øv var helt trist da jeg vågnede

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. september 2009

oo

øv

måske vinkede hun til Liva bag dig?

drømme kan ... ja, ændre hele ens dag!

Anmeld

27. september 2009

TbCp

Tjuhl skriver:

øv

måske vinkede hun til Liva bag dig?

drømme kan ... ja, ændre hele ens dag!

Det var en eller anden fyr der gik bag mig, en ukendt...
Og ja de kan ændre hele ens dag

Heldigvis skulle jeg til fødselsdag om aftenen så fik lidt andet at tænke på

Anmeld

28. september 2009

KWL

Æv altså sikke en drøm!! Håber du havde en god fødselsdag og kom i godt humør igen.

Anmeld

28. september 2009

Karo

Ikke lige frem en dejlig drøm må man sige.

Håber du kan drømme noget bedre om hende inat.

Anmeld

28. september 2009

Dictes mor

Ja det var en trist drøm! Jeg tænkte ellers lige, at det var en god drøm, da du sagde at det var hende, som skubbede kørestolen. For så tænkte jeg, at hun i dine tanker har det bedre end hun havde den sidste tid. Men hvor er det trist med sårene og hendes vinken.

Drømme kan virkelig påvirke en meget, især når de er så livagtige som den her var.

Anmeld

28. september 2009

TbCp

Majastina skriver:

Ja det var en trist drøm! Jeg tænkte ellers lige, at det var en god drøm, da du sagde at det var hende, som skubbede kørestolen. For så tænkte jeg, at hun i dine tanker har det bedre end hun havde den sidste tid. Men hvor er det trist med sårene og hendes vinken.

Drømme kan virkelig påvirke en meget, især når de er så livagtige som den her var.

Sådan er alle mine drømme.
Når det ikke er mareridt er det jo meget hyggeligt at de er så livagtige, men desværre har jeg oftere mareridt end gode drømme

Anmeld

28. september 2009

anna-jonas

Hun kunne ikke se dig, for hun kiggede efter en hun var forelsket i, Tina..............Måske kunne drømmen tydes sådan?? Synes det er synd at du har så mange mareridt.....................

Anmeld

28. september 2009

TbCp

Anna-jonas skriver:

Hun kunne ikke se dig, for hun kiggede efter en hun var forelsket i, Tina..............Måske kunne drømmen tydes sådan?? Synes det er synd at du har så mange mareridt.....................

ja det kunne være Det var ihvertfald en ung fyr

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.