Ikke ømme bryster mere?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.053 visninger
5 svar
0 synes godt om
18. maj 2016

Anonym trådstarter

Jeg har netop fundet ud af at jeg er gravid! men har kun haft ømme bryster i 3 dage, og nu er det væk.. Har mistet 4 gange, og er self. Bange for at det er ved at ske igen.. Var jeres ømme kontant? Eller betyder det ikke noget? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. maj 2016

serinasmor

Jeg har netop fundet ud af at jeg er gravid! men har kun haft ømme bryster i 3 dage, og nu er det væk.. Har mistet 4 gange, og er self. Bange for at det er ved at ske igen.. Var jeres ømme kontant? Eller betyder det ikke noget? 

Tillykke med graviditeten  

Symptomer som kvalme, ømme bryster, træthed osv kan komme og gå som de lyster uden at det betyder noget som helst ... Nogle kvinder får slet ingen 

Min første graviditet havde jeg ingen eller nærmest ingen symptomer - havde måske kvalme en enkelt dag ... havde en rigtig fin graviditet ... Og fik en sund pige ud i den anden ende - hun er nu 6 år

Denne graviditet var jeg mega træt i 3-4 mdr og havde kvalme i 3 uger og ømme bryster on-of i en måneds tid  - Har haft en sværere graviditet med sygemelding pga alt for mange plukveer og ømt bækken .. venter en dreng og er spændt på hvornår han kommer ud til os - any day now 

Se om du kan finde lidt ro jeg kan godt forstå at man bliver bekymret, men det betyder ikke nødvendigvis noget at symptomerne udebliver eller forsvinder ... 

Anmeld Citér

19. maj 2016

Mo9ca

Anonym skriver:

Jeg har mistet 3 gange, desuden har jeg to sunde og raske drenge og hver gang har jeg haft symptomer på graviditet. Nu håber vi på, at denne gang er lykkens gang, men denne gang er der ingen symptomer, absolut ingen, udover den udeblevne mens. Alligevel siger min læge at det ser meget lovene ud.

Med min den første forsvandt symptomerne også fra den ene dag til den anden i uge 9 alligevel endte det ud med den lækreste baby 7 mdr. Senere.

Så jeg vil bare sige til dig, der er håb endnu. Det behøver ikke at betyde det du frygter mest

Knus M 

Anmeld Citér

19. maj 2016

Camilze

Jeg havde også kun selv ømme bryster i en uges tid, omkring det tidspunkt, jeg fandt ud af, at jeg var gravid. Det kom og gik lidt, som det havde lyst til.
Men stort tillykke med graviditeten! 

Anmeld Citér

20. maj 2016

Bb2015

Hej 

Under min graviditet havde jeg på intet tidspunkt ondt i brysterne, så det er ikke helt det samme, men det er ikke sikkert, der er noget galt 

Ellers tillykke med graviditeten, håber alt går vel 

Anmeld Citér

20. maj 2016

Bebe89

Tillykke 

Jeg havde ømme bryster i starten, men det forsvandt fra den ene dag til den anden og nu har jeg en dejlig søn på 6 mdr 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.