Mærke liv anden gang, Hvornår?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

653 visninger
14 svar
0 synes godt om
18. maj 2016

MissTas

Som overskriften lyder, hvornår mærkede i liv ved anden graviditet..? Jeg er i 13 uge og er overbevist om at jeg til aften har mærket liv to gange. Synes det virker tidligt, men er ikke i tvivl 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. maj 2016

Doubleup

MissTas skriver:

Som overskriften lyder, hvornår mærkede i liv ved anden graviditet..? Jeg er i 13 uge og er overbevist om at jeg til aften har mærket liv to gange. Synes det virker tidligt, men er ikke i tvivl 

Første gang 17+ og her anden gang 13+6, dagen før vi fandt ud af kønnet, fik bekræftet det på scanningen. 

Anmeld Citér

18. maj 2016

grinny

Fra uge 13 - nu er moderkagen desværre rykket foran så nu mærker jeg hende næsten ikke 

Anmeld Citér

18. maj 2016

MissTas

allemine2 skriver:

Første gang 17+ og her anden gang 13+6, dagen før vi fandt ud af kønnet, fik bekræftet det på scanningen. 

Okay, så er det nok ikke rent galt at jeg synes at have mærket liv allerede 

Anmeld Citér

18. maj 2016

MissTas

grinny skriver:

Fra uge 13 - nu er moderkagen desværre rykket foran så nu mærker jeg hende næsten ikke 

Okay, så kan det sikkert godt passe at jeg har mærket liv ej hvor øv med moderkagen, får det nogen betydning så?

Anmeld Citér

18. maj 2016

grinny

MissTas skriver:

Okay, så kan det sikkert godt passe at jeg har mærket liv ej hvor øv med moderkagen, får det nogen betydning så?

Det tror jeg helt sikkert at du har 

Ikke så meget betydning andet end at der går lidt længere før jeg mærker direkte spark 

Anmeld Citér

18. maj 2016

Bissen

Mærkede liv første gang 13+ og har mærket liv hver dag siden 15+

Anmeld Citér

18. maj 2016

MissTas

grinny skriver:

Det tror jeg helt sikkert at du har 

Ikke så meget betydning andet end at der går lidt længere før jeg mærker direkte spark 

Ja okay.. Sådan lå min moderkage ved første graviditet og der mærkede jeg først liv i uge 26.. Også vildt sent

Anmeld Citér

18. maj 2016

MissTas

Bissen skriver:

Mærkede liv første gang 13+ og har mærket liv hver dag siden 15+

Skønt! Så er jeg nok ikke helt galt på den  blir spændende hvornår jeg begynder at mærke det hver dag . 

Anmeld Citér

18. maj 2016

2babygirls

Uge 9! Min mand og søster kunne mærke i uge 12 

Min moderkage lå endda mod maveskindet men helt nede ved skambenet var hun meget aktiv

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.