Ægløsnings slim?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

246 visninger
0 svar
0 synes godt om
18. maj 2016

Anonym trådstarter

1. Hvis man er lidt sart skal man ungå at kigge med da man muligvis ka finde billederne "stødene" 

Jeg havde d. 29 april en SA i 6 uge

Jeg har hørt at man er extra fertil efter at have aborteret? Jeg har ikke taget Æglæsnings test, men har brugt en app der hedder Woman log, og min egen fornemmelse, i følge app'en havde jeg Ægløsning d. 13 maj, og har haft størst chance for at blive gravid mellem d. 10 og d. 14.  D. 9 havde jeg murene smerter i ubderlivet, så meget jeg dårligt kunne cykle uden det gjorde ondt, og kunne knap gå, det aftog i løbet af dagen efter. Havde så samleje d. 10 og igen d. 14. Den 14 da jeg gik ud på toilettet efterfølgende havde slimet/sæden en rosa farve, så der var en anelse blod i? Har aldrig prøvet det før? Hvad skyldes det? Dagen efter havde jeg utrolig meget slim i trusserne, som stoppede d. 15. Det var meget mere sejt og elastisk end det plejer. Når jeg har vist det til mine to nærmeste veninder siger de at de aldrig har set dette før? Og de synes det er meget voldsomt ( vedlagt billeder ) kan det skyldes at det er fordi man er extra fertil efter en SA eller er det muligvis rester af sæd der er årsagen til det ser sådan ud? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.