Jeg skal smølfe en kage

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.096 visninger
6 svar
0 synes godt om
27. september 2009

3rollinger

Hejsa

Det er snart min datters fødselsdag og jeg har tænkt at jeg vil smølfe hende en kage. Hun smølfer rigitg meget smølfer i fjernsynet for tiden saa jeg synes det kunne vaere et fint tema.

Jeg vil smølfe den smølf der er nedenfor. Jeg har tænkt selvfoelgelig at smølfe blaa og hvid farve, og sort til de store sorte omraader som munden, oejene og maaske indeni oerene. Men jeg tror det nemmeste ville vaere at have noget sort at tegne resten op med. Er der nogen der har noget erfaring med at tegne sort op uden at det er med MMF? Eller nogen med nogle gode ideer? Saa smølfer jeg gerne imod

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. september 2009

mariamiss6

du er sgu da gaaet totalt i smolfemode der.... hehe...

anyways, du kan vel putte lidt sort farve i noget glasur til de sorte kanter, mon saa ikke du har styr paa det

hvordan kan det vaere at du kan skrive oer med streg i  naar du ellers maa bryge ae aa i stdet for de andre....

Venlig hilsen maria, hvis son har vaeret en pilfinger paa tastaturet.... jeg kan ikke en gang lave et tysk o med streg igennem, altsaa et o med prikker over og min parentes er ogsaa blevet vaek..... suk! men mit udraabstegn findes paa sin plads kan jeg se....

Anmeld

27. september 2009

3rollinger

mariamiss6 skriver:

du er sgu da gaaet totalt i smolfemode der.... hehe...

anyways, du kan vel putte lidt sort farve i noget glasur til de sorte kanter, mon saa ikke du har styr paa det

hvordan kan det vaere at du kan skrive oer med streg i  naar du ellers maa bryge ae aa i stdet for de andre....

Venlig hilsen maria, hvis son har vaeret en pilfinger paa tastaturet.... jeg kan ikke en gang lave et tysk o med streg igennem, altsaa et o med prikker over og min parentes er ogsaa blevet vaek..... suk! men mit udraabstegn findes paa sin plads kan jeg se....

Hi hi, jeg kan skrive baade æ, ø og å, men det er med alt + 229, 230 og 248, saa jeg er nok lidt doven til at goere det altid. Men synes det var sjovere at skrive smølf med rigtig ø, naar jeg nu smølfede saa meget

God idé med glasuren. Og saa maa jeg finde noget at putte det paa med som giver en nogenlunde regelmaessig streg. Tror maaske at en bagepapir tragt eller hvad det hedder maaske kan blive noget rod.

Tak for smølfen

Anmeld

27. september 2009

ann-kristina

Hej
Jeg har sidste år købt en sort tusch der skriver med madfarve. Det er ligesom at tegne med en almindelig tusch. Jeg tror det var kagekompagniet jeg købte den ved.

Anmeld

27. september 2009

mariamiss6

en bagepapirs-tragt fungerer glimrende, jeg brugte det paa hello kitty kagen, dog bare med brun glasur.... det skal bare v;re tyk glasur, og et lille bitte hul, saa gaa det fint....

Jeg forstaar ikke det med mine bogstaver.... paa MSN virker det helt fint....

Anmeld

27. september 2009

mor_sabina

3rollinger skriver:

Hejsa

Det er snart min datters fødselsdag og jeg har tænkt at jeg vil smølfe hende en kage. Hun smølfer rigitg meget smølfer i fjernsynet for tiden saa jeg synes det kunne vaere et fint tema.

Jeg vil smølfe den smølf der er nedenfor. Jeg har tænkt selvfoelgelig at smølfe blaa og hvid farve, og sort til de store sorte omraader som munden, oejene og maaske indeni oerene. Men jeg tror det nemmeste ville vaere at have noget sort at tegne resten op med. Er der nogen der har noget erfaring med at tegne sort op uden at det er med MMF? Eller nogen med nogle gode ideer? Saa smølfer jeg gerne imod

Kunne man måske skære det sorte ud først og så lægge det hvide og det blå ovenpå bagefter?

Anmeld

28. september 2009

3rollinger

ann-kristina skriver:

Hej
Jeg har sidste år købt en sort tusch der skriver med madfarve. Det er ligesom at tegne med en almindelig tusch. Jeg tror det var kagekompagniet jeg købte den ved.

Det var da lige saadan en jeg skulle bruge.

Men for soeren hvor har jeg svaert ved at koebe et produkt til 30 kr og saa betale en formue i forsendelse, og bare i Danmark ser det ud til at vaere 68 kr. Det ser faktisk slet ikke ud til at de sender til udlandet.

Jeg proever med glasuren og saa maa jeg have saadan en tusch til en anden gang. Har set der er ogsaa er andre farver at vaelge imellem.

Tak for hjaelpen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.