Eksperthjælp: Blødning, menstruation eller ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

679 visninger
1 svar
0 synes godt om
18. maj 2016

Lisbeth Jess

Hej

Jeg skriver fordi jeg er dybt forvirret over min krop..
Jeg havde ægløsningen enten tirsdag eller onsdag i sidste uge... Jeg havde en positiv ægløsningstest OG ægløsningen bekræftet via scanning hos
lægen, så jeg er helt sikker på at jeg har haft ægløsning

I går startede jeg med at plet bløde noget lyserødt, og i går aftes var det som om at det blev lidt kraftigere.. Her til morges kunne jeg se at jeg havde blødt i nat, krafigere end jeg har gjort i løbet af dagen i går...
Siden i morgen har der været en stabil ok kraftig blødning..

Jeg er totalt forvirret nu, fordi der på nettet står at en implantatsblødning er meget mildt, hvilket jeg ikke vil sige det her er, men samtidig ved jeg at jeg 100% havde ægløsning fra 7-8 dage siden så det kan vel ikke mere menstruation?

Ved du hvad det kan være ??

Mvh. en meget fortvivlet Cecilie

Lisbeths svar

Hej Cecilie !

Det er forståeligt, du er forvirret og fortvivlet. Nu havde du sikkerhed for, du havde ægløsning  i sidste uge.

Du er begyndt at bløde, så kraftigt, at det nok ikke er ,et  befrugtet æg der har sat sig fast.

Jeg kender ikke din cyklus, nogen gange bliver menstruation enten forsinket eller kommer for tidligt.

Selvom det er tungt , kan du kun vente og se ,hvad der sker. Du kan ikke ændre enten den ene eller anden situation.

Kan du mon mærke om det er en almindelig menstruation.?

Jeg ønsker dig held og  lykke i dit projekt graviditet.

Sender et stort knus

Varme Hilsner

Lisbeth Jess

Lisbeth kan kontaktes til private sessioner i hjemmet.

Se Lisbeths hjemmeside: Dit-barn.dk

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. maj 2016

xxxanonymxxx

lisbeth jess skriver:

Hej

Jeg skriver fordi jeg er dybt forvirret over min krop..
Jeg havde ægløsningen enten tirsdag eller onsdag i sidste uge... Jeg havde en positiv ægløsningstest OG ægløsningen bekræftet via scanning hos
lægen, så jeg er helt sikker på at jeg har haft ægløsning

I går startede jeg med at plet bløde noget lyserødt, og i går aftes var det som om at det blev lidt kraftigere.. Her til morges kunne jeg se at jeg havde blødt i nat, krafigere end jeg har gjort i løbet af dagen i går...
Siden i morgen har der været en stabil ok kraftig blødning..

Jeg er totalt forvirret nu, fordi der på nettet står at en implantatsblødning er meget mildt, hvilket jeg ikke vil sige det her er, men samtidig ved jeg at jeg 100% havde ægløsning fra 7-8 dage siden så det kan vel ikke mere menstruation?

Ved du hvad det kan være ??

Mvh. en meget fortvivlet Cecilie

Lisbeths svar

Hej Cecilie !

Det er forståeligt, du er forvirret og fortvivlet. Nu havde du sikkerhed for, du havde ægløsning  i sidste uge.

Du er begyndt at bløde, så kraftigt, at det nok ikke er ,et  befrugtet æg der har sat sig fast.

Jeg kender ikke din cyklus, nogen gange bliver menstruation enten forsinket eller kommer for tidligt.

Selvom det er tungt , kan du kun vente og se ,hvad der sker. Du kan ikke ændre enten den ene eller anden situation.

Kan du mon mærke om det er en almindelig menstruation.?

Jeg ønsker dig held og  lykke i dit projekt graviditet.

Sender et stort knus

Varme Hilsner

Lisbeth Jess

Lisbeth kan kontaktes til private sessioner i hjemmet.

Se Lisbeths hjemmeside: Dit-barn.dk

Mange tak for dit svar!! 

Det føltes slet ikke som en almindelig menstruation, da jeg plejer at have ekstremt mange smerter.. Jeg havde svage smerter i går i 1 times tid, og ellers har jeg ikke mærket noget til det..

Men du har sikkert ret.. Når det bløder sådan mellem meget er det sikkert ikke noget.. øv øv altså! 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.