Hej 
Jeg skriver fordi jeg er dybt forvirret over min krop..
Jeg havde ægløsningen enten tirsdag eller onsdag i sidste uge... Jeg havde en positiv ægløsningstest OG ægløsningen bekræftet via scanning hos
lægen, så jeg er helt sikker på at jeg har haft ægløsning 
I går startede jeg med at plet bløde noget lyserødt, og i går aftes var det som om at det blev lidt kraftigere.. Her til morges kunne jeg se at jeg havde blødt i nat, krafigere end jeg har gjort i løbet af dagen i går...
Siden i morgen har der været en stabil ok kraftig blødning..
Jeg er totalt forvirret nu, fordi der på nettet står at en implantatsblødning er meget mildt, hvilket jeg ikke vil sige det her er, men samtidig ved jeg at jeg 100% havde ægløsning fra 7-8 dage siden så det kan vel ikke mere menstruation?
Ved du hvad det kan være ??
Mvh. en meget fortvivlet Cecilie
Lisbeths svar
Hej Cecilie !
Det er forståeligt, du er forvirret og fortvivlet. Nu havde du sikkerhed for, du havde ægløsning i sidste uge.
Du er begyndt at bløde, så kraftigt, at det nok ikke er ,et befrugtet æg der har sat sig fast.
Jeg kender ikke din cyklus, nogen gange bliver menstruation enten forsinket eller kommer for tidligt.
Selvom det er tungt , kan du kun vente og se ,hvad der sker. Du kan ikke ændre enten den ene eller anden situation.
Kan du mon mærke om det er en almindelig menstruation.?
Jeg ønsker dig held og lykke i dit projekt graviditet.
Sender et stort knus
Varme Hilsner
Lisbeth Jess
Lisbeth kan kontaktes til private sessioner i hjemmet.
Se Lisbeths hjemmeside: Dit-barn.dk