Underlig mens??..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

232 visninger
1 svar
0 synes godt om
18. maj 2016

Bønnespire

Hej piger, jeg har lige et spørgsmål, det er over et år siden at jeg smed mine p-piller og min krop har vænnet sig til sig selv igen, begyndte at have en regelmæssig cyklus tilbage i nov/dec. Denne gang skulle jeg så have min mens cirka lørdag den 14/5, den kom så også men først om aftenen og med meget kraftige smerter i underlivet og om i lænden, har altid lidt ondt når jeg skal have den men denne gang var det næsten uudholdeligt.. Jeg havde haft et håb om at det var lykkedes denne gang da jeg havde fået enormt ømme og hævede bryster og har haft meget kvalme og hovedpine, men da jeg mærkede smerterne tænkte jeg jo at nu var mensen kommet. Nu er det så bare sådan at jeg ikke på noget tidspunkt har haft frisk blod, det har nærmest været sort, det stoppede lidt igen i mandags, men så tirsdag begyndte det igen, men der er ikke voldsomt meget og det er stadig bare sort... Har stadig kvalme, dog har jeg ikke ømme bryster mere, kun det ene der stadig er mærkeligt.. Jeg har taget teste og synes jeg selv kan se en streg, men slet ikke nok til at kalde den positiv eller fange det på et billede... Jeg ved ikke helt hvordan jeg skal forholde mig, er der andre der har prøvet det før?? 

Undskyld den lange besked det pludselig blev til...

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. maj 2016

Bønnespire

Ingenting??

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.