Ser I noget?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

372 visninger
3 svar
0 synes godt om
18. maj 2016

MamaS

Min kæreste og jeg har prøvet at blive gravide siden januar, efter jeg stoppede med at tage p-piller, og vi håber selvfølgelig hver gang der er sket noget. Min cyklus er slet ikke regelmæssig, og kan springe imellem 39 dage og 10?!

Jeg er på dag 36 i dag, og tog derfor en test, da jeg er ret usikker hvor jeg står. Den viste dette:

I går tog jeg en test, som var helt hvid og ikke viste noget - men denne er klart mere lyserrød. Hvad betyder det - og kan det være en fejl? Jeg synes jeg måske kan fornemme en streg, men jeg er slet ikke sikker 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. maj 2016

Musen91

Jeg ville sige du skal tage en ny. Jeg synes det ser ud som om der er alt for meget farve i deni forhold til normalt.

Anmeld Citér

18. maj 2016

MissTas

MamaS skriver:

Min kæreste og jeg har prøvet at blive gravide siden januar, efter jeg stoppede med at tage p-piller, og vi håber selvfølgelig hver gang der er sket noget. Min cyklus er slet ikke regelmæssig, og kan springe imellem 39 dage og 10?!

Jeg er på dag 36 i dag, og tog derfor en test, da jeg er ret usikker hvor jeg står. Den viste dette:

I går tog jeg en test, som var helt hvid og ikke viste noget - men denne er klart mere lyserrød. Hvad betyder det - og kan det være en fejl? Jeg synes jeg måske kan fornemme en streg, men jeg er slet ikke sikker 

Ville også ta en ny.. Den lyserøde farve skal ikke farver begge felter på den måde  

Anmeld Citér

18. maj 2016

MamaS

Tak for jeres svar! Jeg tager en ny i morgen 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.