100% ÆL fra 7 dage siden, nu ok kraftig blødning!?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

546 visninger
11 svar
0 synes godt om
18. maj 2016

debattør-36721

Hej Alle, Jeg skriver fordi jeg er dybt forvirret.. Jeg havde ægløsningen enten tirsdag eller onsdag i sidste uge. Jeg havde en positiv ægløsningstest OG ægløsningen bekræftet via scanning hos lægen, så jeg er helt sikker på at jeg har haft ægløsning.... I går startede jeg med at plet bløde noget lyserødt, og i går aftes var det som om at det blev lidt kraftigere.. Her til morges kunne jeg se at jeg havde blødt i nat, krafigere end jeg har gjort i løbet af dagen i går... Jeg er totalt forvirret nu, fordi der på nettet står at en implantatsblødning er meget mildt, hvilket jeg ikke vil sige det her er, men samtidig ved jeg at jeg 100% havde ægløsning fra 7-8 dage siden så det kan vel ikke være mens ?? Er der andre der har prøvet dette og har erfaring? Jeg ville blive lykkelig for at høre fra andre som har prøvet det..

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. maj 2016

MissTas

debattør-36721 skriver:

Hej Alle, Jeg skriver fordi jeg er dybt forvirret.. Jeg havde ægløsningen enten tirsdag eller onsdag i sidste uge. Jeg havde en positiv ægløsningstest OG ægløsningen bekræftet via scanning hos lægen, så jeg er helt sikker på at jeg har haft ægløsning.... I går startede jeg med at plet bløde noget lyserødt, og i går aftes var det som om at det blev lidt kraftigere.. Her til morges kunne jeg se at jeg havde blødt i nat, krafigere end jeg har gjort i løbet af dagen i går... Jeg er totalt forvirret nu, fordi der på nettet står at en implantatsblødning er meget mildt, hvilket jeg ikke vil sige det her er, men samtidig ved jeg at jeg 100% havde ægløsning fra 7-8 dage siden så det kan vel ikke være mens ?? Er der andre der har prøvet dette og har erfaring? Jeg ville blive lykkelig for at høre fra andre som har prøvet det..

Tænker det er mens der er kommet. Var det ikke også dig der havde testet negativ for graviditet 5 dage over tid? Så tænker det er mens der er kommet  

Anmeld Citér

18. maj 2016

MissTas

debattør-36721 skriver:

Kan se det var en anden som har næsten samme navn som dig som var gået 5 dage over tid, beklager 

Anmeld Citér

18. maj 2016

xxxanonymxxx

MissTas skriver:

Tænker det er mens der er kommet. Var det ikke også dig der havde testet negativ for graviditet 5 dage over tid? Så tænker det er mens der er kommet  

Helt i orden 

Har du nogle ide til hvad det er?
Nu når jeg, som skrevet, er 100% sikker på at jeg havde ægløsning fra 1 uge siden?? 

Anmeld Citér

18. maj 2016

MissTas

babylove13 skriver:

Helt i orden 

Har du nogle ide til hvad det er?
Nu når jeg, som skrevet, er 100% sikker på at jeg havde ægløsning fra 1 uge siden?? 

Næh.. Ikke lige umiddelbart .. Hvis du stadig bløder tænker jeg det er mens der er kommet før tid? 

Anmeld Citér

18. maj 2016

xxxanonymxxx

Men mens kan jo fysisk ikke komme før 14 dage efter ægløsningen ?? Det er det som er det mærkelige.. 

Anmeld Citér

18. maj 2016

MissTas

babylove13 skriver:

Men mens kan jo fysisk ikke komme før 14 dage efter ægløsningen ?? Det er det som er det mærkelige.. 

Ureglmæssig blødning, hormonforstyrrelser af den ene eller anden art, pletblødning.. Min mens kommer meget uregelmæssigt, jeg kan aldrig regne med om den kommer før tid eller efter 

Anmeld Citér

18. maj 2016

Kløver

babylove13 skriver:

Det kan den godt, kommer an på ens lutheal fase, jeg har haft periode hvor den fast lå på 17 dage og også periode hvor den var nede på ca 10 dage +/-  

Anmeld Citér

18. maj 2016

xxxanonymxxx

Okay, så blev jeg det klogere 

- Mange tak for jeres svar 

Anmeld Citér

19. maj 2016

xxxanonymxxx

MissTas skriver:

Næh.. Ikke lige umiddelbart .. Hvis du stadig bløder tænker jeg det er mens der er kommet før tid? 

Det er godt nok virkelig mærkeligt det her... 
Pletblødning tirsdag, mellem blødning i går, næsten ingen blødning i dag.. Hold kæft hvor er ens krop mærkelig, hahah..

Nå men godt at der er en ny måned nu man kan prøve i  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.