Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg har kørt land og rige rundt, for at finde CB testene, men INGEN fysiske butikker/apoteker har dem længere?! Kan det virkelig være rigtigt? Jeg har nu bestilt nogle over nettet, men der går jo flere dage, før de kommer. Er der nogen af jer, der kender en hemmelig Clearblue pusher? Jeg har ømme bryster, kvalme, træthed, murren i underlivet og hovedpine... Jeg vil teste nuuuuuu Har dog først rigtig test dag, fra fredag.... (Beware of the test monster)
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
AbortusHabitualis30år skriver: Jeg har kørt land og rige rundt, for at finde CB testene, men INGEN fysiske butikker/apoteker har dem længere?! Kan det virkelig være rigtigt? Jeg har nu bestilt nogle over nettet, men der går jo flere dage, før de kommer. Er der nogen af jer, der kender en hemmelig Clearblue pusher? Jeg har ømme bryster, kvalme, træthed, murren i underlivet og hovedpine... Jeg vil teste nuuuuuu Har dog først rigtig test dag, fra fredag.... (Beware of the test monster)
Hvis du inderligt ikke kan vente, så ta da en anden test indtil du får de andre det havde jeg gjort, er selv et vældig stort testmonster hehe
MissTas skriver: Hvis du inderligt ikke kan vente, så ta da en anden test indtil du får de andre det havde jeg gjort, er selv et vældig stort testmonster hehe
Det har jeg allerede gjort Og er ikke sikker på om jeg kan se en skygge eller om det er noget jeg bilder mig ind.... Derfor den digitale
De fås i mit apotek. Hvor du fra ?
Har du fået testet
Da jeg bestilte kom de efter 2 dage
Min "pusher" var døgn apoteket i Glostrup og apoteket udsalg ved høje taastrup station hvis du er fra Københavns området :-)
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128