Genforelske sig i sin mand

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.027 visninger
8 svar
15 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
17. maj 2016

Anonym trådstarter

Ja det har jeg gjort, og hvor er det bare skønt! Vi har været sammen i 7 år og det startede ud med den helt store forelskelse og igennem et par år udviklede det sig til en dyb kærlighed, og det blev hverdag, som det jo gør for alle i et langvarigt parforhold. Her den sidste uges tid, er jeg ligesom blevet helt nyforelsket i min kære mand igen, det er virkelig dejligt. Ligesom i starten savner jeg ham helt vildt når han ikke er ved min side, jeg har lyst til at kysse og kramme ham hele tiden, og får sommerfugle i maven når jeg kigger på ham. Vi havde en dejlig weekend sammen hvor vi fik vores datter passet en enkel overnatning og virkelig bare hyggede igennem, så måske er det derfor. Det er i hvert tilfælde dejligt og overrasker mig at jeg er blevet helt nyforelsket i ham igen. Er i andre der har prøvet det? :-) 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. maj 2016

B&J

Nu har vi snart været sammen i 8 år og ja det sker ind i mellem hvor der går hjerter i den her hjemme

og det er dejligt og det elsker jeg, så det hele ikke altid bare er rutine og daglig dag

Anmeld Citér

17. maj 2016

Anonym trådstarter

B&J skriver:

Nu har vi snart været sammen i 8 år og ja det sker ind i mellem hvor der går hjerter i den her hjemme

og det er dejligt og det elsker jeg, så det hele ikke altid bare er rutine og daglig dag

Hvor dejligt i også oplever det. Det er virkelig fedt at kunne opleve det efter så mange år sammen, det beviser over for mig at hvis man passer godt på hinandens så kan forelskelse varer hele livet, og blomstrer op engang imellem. Det er da bare så dejligt og livsbekræftende 

Anmeld Citér

18. maj 2016

Pige91

Min kæreste og jeg har været sammen i snart 7 1/2 år og kan virkelig kende det, du oplever 

Sommetider kan jeg kigge på ham og bare få lyst til at springe i hans arme. Især her under graviditeten har jeg været meget nyforelsket i ham og hele situationen omkring, at han skal være far til vores lille guldklump. Ih han bliver bare den kærligste og bedste far i verden 

Håber alle oplever det ideers forhold, da der virkelig er guld værd 

Anmeld Citér

18. maj 2016

Sprit25

Tit 

sidste år var vi til bryllup på Sjælland med venner uden bettepigen. Og vi fandt virkelig hinanden igen og vores venner<3 

Anmeld Citér

18. maj 2016

Anonym trådstarter

Pige91 skriver:

Min kæreste og jeg har været sammen i snart 7 1/2 år og kan virkelig kende det, du oplever 

Sommetider kan jeg kigge på ham og bare få lyst til at springe i hans arme. Især her under graviditeten har jeg været meget nyforelsket i ham og hele situationen omkring, at han skal være far til vores lille guldklump. Ih han bliver bare den kærligste og bedste far i verden 

Håber alle oplever det ideers forhold, da der virkelig er guld værd 

Jeg havde det også ligesom dig under min graviditet, det er så dejligt at man stadig kan få de følelser efter så mange år sammen.  

Anmeld Citér

18. maj 2016

Anonym trådstarter

Sprit25 skriver:

Tit 

sidste år var vi til bryllup på Sjælland med venner uden bettepigen. Og vi fandt virkelig hinanden igen og vores venner<3 

Her tror jeg også det er fordi vi havde en weekend, hvor vi bare var os selv, og havde god tid til hinanden og sidde og kigge hinanden dybt i øjnene, åbne en flaske vin osv Det er bare dejligt at nyforelskelsen kan komme igen flere gange i et forhold. 

Anmeld Citér

18. maj 2016

Sprit25

Anonym skriver:

Her tror jeg også det er fordi vi havde en weekend, hvor vi bare var os selv, og havde god tid til hinanden og sidde og kigge hinanden dybt i øjnene, åbne en flaske vin osv Det er bare dejligt at nyforelskelsen kan komme igen flere gange i et forhold. 

Det er fantastisk og kigge på sin mand og få sommerfugle i maven. 

Sørg for at holde det ved lige 

Anmeld Citér

18. maj 2016

Anonym trådstarter

Sprit25 skriver:

Det er fantastisk og kigge på sin mand og få sommerfugle i maven. 

Sørg for at holde det ved lige 

Det er så rart  Det vil vi gøre:-)

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.