Fortrudt.. Nej slet.. Måske.. Ved ikke..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

402 visninger
3 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
17. maj 2016

Anonym trådstarter

Jeg har termin om en uge, og panikken er ved at brede sig lidt inden i mig.. 

Ved godt, at jeg ikke burde tænke sådan, men kan ikke lade være.

Sagen er, jeg har den skønneste lille pige på lidt over 3 år. Fantastisk pige, altid glad, smilende, klarer sig godt i alt, er meget vellidt og hun er en meget kærlig pige.

Jeg er alene med hende, og drømte meget om, at hun ikke skulle vokse op som enebarn. Jeg blev så ved et uheld gravid, og valgte at beholde, velvidende at jeg stadigvæk ville være alene.

Men nu med kun en uge til termin, er panikken begyndt at brede sig i mig..

Er begyndt at få rigtig dårlig samvittighed over for min datter, for hendes/vores liv vil jo blive vendt fuldstændig rundt..

Har jeg taget det rigtige valg ved at beholde nr 2? Har jeg kærlighed nok til 2? Kan jeg overskue 2 børn? Vil min datter føle, at hun ikke længere er god nok? Vil hun blive ked og såret? Havde det været bedre, at hun var vokset op som enebarn? Vil det overhovedet gå godt med 2 så små børn alene?

Spørgsmålene og tankerne er mange, og går mig meget på..

Vil jo min datter det aller bedste, og var dybt overbevidst om, at det var at få søskende, men er nu bare så meget i tvivl..

Hun snakker meget om den lille nye, og har været med til at hjælpe til med at gøre klar herhjemme, og det virker som om at hun glæder sig.. Måske lige så meget til, at vi kan lege en masse sjove lege sammen igen, og til at jeg ikke erlige så besværet grundet maven og bækkenløsning..

Undskyld det lange indlæg. Bare en masse tanker...

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. maj 2016

Problembarnet

Profilbillede for Problembarnet
Min store skattepige skal være storesøster

Nu er jeg godt nok ikke alene.. men havde præcis samme tanker da vi ventede Nr 2.

Min pige var mit et og alt -hold løft hvor jeg elskede vores liv! Frygtede ikke jeg kunne elske Nr 2 ligeså højt. .. 

Men ved du hvad?? Man har en masse kærlighed til sine børn  og dine børn  (håber jeg) vil få det fantastisk!  

Du vil bagefter sidde og føle dig helt fjollet over de tanker du har haft 

Det håber jeg i hvert fald for dig 

Som sagt havde det præcis på samme måde

Anmeld Citér

17. maj 2016

Mortilah

Problembarnet skriver:

Nu er jeg godt nok ikke alene.. men havde præcis samme tanker da vi ventede Nr 2.

Min pige var mit et og alt -hold løft hvor jeg elskede vores liv! Frygtede ikke jeg kunne elske Nr 2 ligeså højt. .. 

Men ved du hvad?? Man har en masse kærlighed til sine børn  og dine børn  (håber jeg) vil få det fantastisk!  

Du vil bagefter sidde og føle dig helt fjollet over de tanker du har haft 

Det håber jeg i hvert fald for dig 

Som sagt havde det præcis på samme måde

Jeg er helt enig i alt det ovenstaaende. Det skal nok blive rigtig godt med den lille ny. Nu faar i en dejlig familie i 3 sammen. 

Jeg fik min nr 2 -som grundet patchwork har 5 søskende i alderen 2-10 de elsker hende så højt alle allerede og alle er begejstrede for den lille nye som er et halvt år gammel nu.

Anmeld Citér

17. maj 2016

rytteriet

Er der heller ingen far til din nye baby?

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.