Testlister - findes de stadig herinde? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

299 visninger
7 svar
4 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
16. maj 2016

Maalene

Hej piger

Nu er projekt baby 2 så småt skudt i gang, og sidst jeg var herinde blev der oprettet testlister hver måned, som man kunne skrive sig på, hvor man skrev sit brugernavn (eller anonymt dæknavn, hvis det var hemmeligt), og dato for forventet mens - og så opdaterede man så listen i takt med man fik testet...

Jeg synes det var mega hyggeligt at kunne følge med i hinandens projekter og støtte hinanden, men synes ikke jeg kan finde nogen herinde mere?

Er det noget der er stemning for, for så vil jeg gerne oprette testlister herinde?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. maj 2016

Anonym

Maalene skriver:

Hej piger

Nu er projekt baby 2 så småt skudt i gang, og sidst jeg var herinde blev der oprettet testlister hver måned, som man kunne skrive sig på, hvor man skrev sit brugernavn (eller anonymt dæknavn, hvis det var hemmeligt), og dato for forventet mens - og så opdaterede man så listen i takt med man fik testet...

Jeg synes det var mega hyggeligt at kunne følge med i hinandens projekter og støtte hinanden, men synes ikke jeg kan finde nogen herinde mere?

Er det noget der er stemning for, for så vil jeg gerne oprette testlister herinde?

Hej  

Det var ser også da vi var igang med Nr 1. 

Så jeg er frisk på at deltage, og syntes helt klart der er stemning for det igen

Anmeld Citér

16. maj 2016

moar34

Er også klar på en test liste 

Anmeld Citér

16. maj 2016

VN

Jeg er også klar!  Har lige fået mens, 4. Cyklus forsøg. Så forhåbentlig sker der snart noget 

Anmeld Citér

17. maj 2016

miniRTLL

Jeg er også klar, har ledt efter dem for nyligt

Anmeld Citér

17. maj 2016

AbortusHabitualis30år

Jaaaaaa 

Anmeld Citér

17. maj 2016

Anonym

Så er der oprettet en juni liste

Testliste - Juni 2016

Anmeld Citér

17. maj 2016

Maalene

Anonym skriver:

Så er der oprettet en juni liste

Testliste - Juni 2016

Fedt - tusind tak

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.