Bækkenløsning eller overbelastning?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

220 visninger
3 svar
1 synes godt om
16. maj 2016

Mcj

Hej med jer. 

Har lige et spørgsmål til bækkenløsning og symptomerne på det.

Jeg er nemlig nervøs for, at det er det som ligger og lurer. Jeg var ude og gå 6km. idag og da jeg kom tilbage var jeg helt smadret i benene (mere end jeg plejer). Da der var gået et par timer gik smerterne om i lænden, ballerne og ned i benene. De er der endnu og det er ved at være 4-5 timer siden jeg var ude og gå. Det gør rigtig ondt og jeg kan nærmest kun ligge ned i min seng. 

Er det mon starten på en bl eller bare en overbelastning?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. maj 2016

Mor1986

Mcj skriver:

Hej med jer. 

Har lige et spørgsmål til bækkenløsning og symptomerne på det.

Jeg er nemlig nervøs for, at det er det som ligger og lurer. Jeg var ude og gå 6km. idag og da jeg kom tilbage var jeg helt smadret i benene (mere end jeg plejer). Da der var gået et par timer gik smerterne om i lænden, ballerne og ned i benene. De er der endnu og det er ved at være 4-5 timer siden jeg var ude og gå. Det gør rigtig ondt og jeg kan nærmest kun ligge ned i min seng. 

Er det mon starten på en bl eller bare en overbelastning?

Det kan godt være overbelastning.

jeg har siden jeg var 25 uger henne døjet med mit bækken. Det var ikke bækkenløsning men der skulle ikke så meget til før jeg fik ondt. Så jeg skal sørge for at passe på. Gå ture og rengøring er faktisk det værste 

Anmeld Citér

16. maj 2016

Mcj

Mor1986 skriver:

Det kan godt være overbelastning.

jeg har siden jeg var 25 uger henne døjet med mit bækken. Det var ikke bækkenløsning men der skulle ikke så meget til før jeg fik ondt. Så jeg skal sørge for at passe på. Gå ture og rengøring er faktisk det værste 

Jeg regner med at jeg lige ringer til lægen i morgen og så må hun se på mig. Håber også "bare" det er overbelastning :-)

Anmeld Citér

16. maj 2016

gokkelok

Sådan havde jeg det også. Fik at vide det var bækkensmerter. Det blev ved efter jeg havde født, så jeg tog til kiropraktor. Det viste sig så at jeg har fået skæv bækken 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.