Hej damer
Min kæreste og jeg har forsøgt at opnå graviditet et års tid. Vi har taget den med ro og har sex når vi har lyst. Dog har vi et rimeligt aktivt sexliv, men har endnu ikke opnået en graviditet.
Min kæreste er 35 og jeg 28. Jeg har 2 børn fra et tidligere forhold, som blev lavet meget hurtigt.
Kan mærke at det begynder at give mig lidt uro og ikke mindst min kæreste, som er frygtelig bange for at det er hans sædkvalitet der er dårlig. Jeg og vi trøster hinanden med at det nok skal lykkedes på et tidspunkt. Min kærestes forældre har selv ytret at de ikke har været særlig fertile, hvorfor der er en del års forskel på min kæreste og hans søskende.
Nå men til mit spørgsmål. Jeg er overvægtig, det kan jeg ikk løbe fra. Dog føler jeg ikke min overvægt hæmmer mig i forhold til at lave aktivitet som boldspil, løb mv. med ungerne. Men hvis vi skal udregne BMI, er jeg fed. Og hvis vi skal måle taljemål er jeg inden for normalområdet.
Men hvad siger lægerne hvis vi vælger at gå den vej engang i fremtiden? Skal jeg have tabt mig 40kg først?
Anmeld
Citér