Så gik der et år :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

414 visninger
7 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
16. maj 2016

Anonym trådstarter

Så har pb2 været igang i et år. 

Det lykkedes dog i 5. Cyklus hvor jeg mistede Ca.  10 uger inde i graviditeten. 

Nu er vi igang med 4. Cyklus.

1. Gang lykkedes det i 4. Cyklus. 

Er spændt på om det evt.  Lykkedes i denne eller næste cyklus.  Ellers har jeg besluttet at kontakte lægen. 

Ville ikke så meget med debatten.  Andet end at komme ud med mine tanker og følelser.  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. maj 2016

et-ønske

Anonym skriver:

Er spændt på om det evt.  Lykkedes i denne eller næste cyklus.  Ellers har jeg besluttet at kontakte lægen. 

Ville ikke så meget med debatten.  Andet end at komme ud med mine tanker og følelser.  

Kram til dig 

kan godt forstå du er frustreret og trist! Men det positive er at du trods alt har været gravid  

er sikker på du snart står med en positiv test 

Anmeld Citér

16. maj 2016

Anonym

Stort kram til digvi har også lige ramt 1 år, hvor det barn nr. 2 vi er igang med så kan 100 procent godt følge dig- det er så trist når man en gang er blevet mor og ved hvad der venter forude- og at det så ikke sker er bare....- trist:-( 

Jeg har også mistet et par gange her i forløbet men de sidste 7 mdr har jeg slet ikke været gravid, men holder fanen højt og håber på det snart sker :-) baby støv til dig og mig:-)

Anmeld Citér

16. maj 2016

123.

Anonym skriver:

Ej hvor sjovt, at vi er gået i gang med pb baby samme dag sidste år. Mit er bare den første.. kram, håber det lykkes at få ønsket barnet nr 2 inden så længe.

Anmeld Citér

18. maj 2016

Anonym trådstarter

et-ønske skriver:

Kram til dig 

kan godt forstå du er frustreret og trist! Men det positive er at du trods alt har været gravid  

er sikker på du snart står med en positiv test 

Tak for dit svar Det har du ret i. Men derfor er det nu stadig frustrerende. 

Tænker måske man skal forbi terminsdatoen før det bliver lidt nemmere igen

Anmeld Citér

18. maj 2016

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Stort kram til digvi har også lige ramt 1 år, hvor det barn nr. 2 vi er igang med så kan 100 procent godt følge dig- det er så trist når man en gang er blevet mor og ved hvad der venter forude- og at det så ikke sker er bare....- trist:-( 

Jeg har også mistet et par gange her i forløbet men de sidste 7 mdr har jeg slet ikke været gravid, men holder fanen højt og håber på det snart sker :-) baby støv til dig og mig:-)

Tal for svar.  

Det er rart at vide at man ikke er alene

Præcis. Giver dig 100 % ret. 

Tak. Sender også noget af sted 

Anmeld Citér

18. maj 2016

Anonym trådstarter

Newgirl. skriver:

Ej hvor sjovt, at vi er gået i gang med pb baby samme dag sidste år. Mit er bare den første.. kram, håber det lykkes at få ønsket barnet nr 2 inden så længe.

Okay. Ja det wr da lud sjovt. . Krydser for jer. Og håber at det snart lukkedes for os begge 

Anmeld Citér

18. maj 2016

MissTas

Anonym skriver:

Alt held og lykke! Håber at det lykkedes for jer snart på den ene eller anden måde! Ventetiden er ulidelig kæmpede selv halvandet år med at blive gravid med nr. 2 og det var så frustrerende, så forstår hvordan du har det. Også sent du mistede i uge 10  krammer herfra 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.