freund89 skriver:
Hej alle.
Jeg fik lagt et fryseæg op i fredags. Dyrket 5 dage til blastocyst. Nogen der er blevet gravide (med et blastocyst) som kan fortælle lidt om hvornår i først mærkede noget. Har nemlig haft en lidt murren i underlivet siden fredag aften og nogle gange stikker det i brysterne.
Jeg er blevet gravid på vores første fryseblasto og er i dag 24+1
Jeg ville tænke at det var hurtigt hvis du allerede mærkede noget samme dag du fik det op, da ægget jo trods alt lige skal nå at sætte sig fast, men vil selvfølgelig ikke udelukke at det er det du mærker
Jeg mener dog at have hørt at ægget sætter sig fast 1-3 dage efter ved blastocyst-oplægning.
Jeg selv mærkede ikke noget som sådan, dog begyndte jeg at bløde lidt brunt halvgammelt to dage efter og i de efterfølgende 3 dage, men mindre og mindre. Var super ærgerlig da jeg opdagede det og tænkte at det jo da godt nok gik hurtigt med den menstruation! Men kom senere på aftenen til at tænke på at det jo kunne være implantationsblødning, hvilket det jo så faktisk viste sig at have været 
Jeg var i øvrigt helt umulig den dag tidligere på dagen, hvor jeg fik et voldsomt raseri anfald over at min forlovede havde købt de fokerte kartofler
måtte sige til ham at jeg lige havde brug for at rase ud uden at han var der, hvorefter jeg lå under dynen i 1-2 timer og surmulede inden jeg gik ud og sagde pænt undskyld. Jeg ved slet ikke hvad der gik af mig, for det var bare så ulig mig at reagere sådan
men samme aften opdagede jeg jo så implantationsblødningen, og en uge efter ÆO testede jeg tidligt positiv, da jeg ville vide om jeg kunne tage et par glas vin, når nu det var juleaften. Det kunne jeg jo så ikke, men det var bare den bedste julegave ever! 
Så masser af held og lykke! Blastocyster er super gode og seje! Så der er rigtig gode chancer for at det lykkes for dig/jer 
Anmeld
Citér